|
|
|
||
Předmět se zabývá teorií marketingové komunikace s aplikací do oblasti vzdělávání. Cílem je porozumět základním metodám uplatňování jednotlivých druhů marketingové komunikace pro získávání konkurenčního postavení na trhu. Předmět se věnuje podstatě a užití jednotlivých prvků komunikačního mixu jako je reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations, direct marketing, eventy, ale také moderní trendy a nástroje používané v oblasti marketingové komunikace ve vzdělávání. Obsahem předmětu není pouze charakteristika jednotlivých prvků komunikačního mixu, ale také širší souvislosti jako je legislativní prostředí, psychologie reklamy a její vliv na zákazníky/klienty v oblasti vzdělávání, výzkum a plánování marketingové komunikace, výběr a využití služeb reklamních a mediálních agentur. Poslední úprava: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (21.01.2025)
|
|
||
Zápočet Seminární práce (odevdání v LMS Moodle), aktivní diksuze na výuce Poslední úprava: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (21.01.2025)
|
|
||
Povinná literatura: KARLÍČEK, M. a P. KRÁL. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8. PAULOVčČÁKOVÁ, L. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vyd. I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015. 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1. KOTLER, P. Marketing management. Praha, kterýkoliv vydavatel po roce 2014, kapitoly věnované marketingové komunikaci (aktuální vydání).
Doporučená literatura: BAINES, P., F. CHRIS a K. PAGE, 2011. Marketing. 2. vyd. Oxford University Press. ISBN 978-0-19-957961-7. DE PELSMACKER, P. a kolektiv. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1. FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6. JANOUCH, V. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. 376s. ISBN 978-80-251-4311-7. KŘÍŽEK, Z. a I. CRHA. Jak psát reklamní text. 4. vydání. Praha: Grada, 2012, 220 s. ISBN 978-80-247-4061-4. MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9. PAVLŮ, D. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. Příbram: Professional Publishing, 2009. ISBN 978-80-86946-38-2. POSPÍŠIL J. Jak na reklamu. Praktický průvodce světem reklamy. Kralice na Hané: Computer Média, 2012, 144 s. ISBN 978-80-7402-115-2. VYSEKALOVÁ, J. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. Doporučené časopisy vyučujícím a aktuální internetové zdroje. Poslední úprava: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (21.01.2025)
|
|
||
1 Marketingová komunikace a její místo v marketingovém mixu 2 Integrovaná marketingová komunikace 3 Východiska marketingové komunikace 4 Tvorba rozpočtu, mediální plánování, hodnocení efektivnosti 5 Nástroje komunikačního mixu 6 Nové trendy v marketingové komunikaci Poslední úprava: Kolek Jindřich, Ing., MBA, Ph.D. (21.01.2025)
|