|
|
|
||
Postavení a zaměření didaktiky školní TV v kontextu učitelské profese. Předmět je inovován, resp. prohlouben o rozvoj inovativních metod a didaktických, resp. organizačních forem výuky včetně didaktických opatření v rámci aktuální problematiky inkluzívního vzdělávání z hlediska opatření zajišťujících adekvátní inkluzi žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (02.05.2018)
|
|
||
Cílem předmětu je vytvořit základní představu o postavení a zaměření didaktiky školní TV v kontextu učitelské profese. Předmět je inovován, resp. prohlouben o rozvoj inovativních metod a didaktických, resp. organizačních forem výuky včetně didaktických opatření v rámci aktuální problematiky inkluzívního vzdělávání z hlediska opatření zajišťujících adekvátní inkluzi žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (02.05.2018)
|
|
||
Požadavky na absolvování předmětu (zápočtu, resp. zkoušky) jsou jednoznačně založeny na obsahu předmětu, anotaci a studované literatuře v popisu předmětu v SIS a jsou dále specifikovány vyučujícím na začátku semestru. Vědomostní test. V případě zavedení distanční formy výuky dojde k eliminaci aktivní účasti na výuce a pro studenty budou v systému Moodle studijní materiály pro zakončení předmětu (pokud by tedy nebylo možné zakončit předmět standardním způsobem).
Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (25.09.2020)
|
|
||
Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání. www.vuppraha/ramcovy.cz Dlouhý, M. Rozvoj pozornosti a výkonové motivace u mládeže se sluchovým postižením prostřednictvím intervenčního pohybového programu. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. 2011. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (02.05.2018)
|
|
||
- Úvod do didaktiky tělesné výchovy. - Zdroje a postavení v systému věd. - Charakteristika úlohy žáka a učitele v edukačním procesu TV. - Metodicko-organizační formy TV, didaktické postupy, metody, styly, jejich aplikace a trendy. - Předmět didaktiky TV, didaktika TVjako vědní disciplína a vyučovací předmět. - Žák v edukačním procesu TV - ontogeneze motoriky, didaktické aspekty motorického učení. - Osobnost učitele TV, profesiografická analýza, učitelovy kompetence. - Didaktické zásady v TV. - Problematika inkluzívního vzdělávání a přístupu v kontextu učitelské profese v tělesné výchově. - Inovativní metody, postupy a didaktické aspekty v rámci inkluze žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v tělesné výchově. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (28.05.2019)
|