|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Logolink_OP_VVV_hor_barva_cz (1).jpg | Kateřina Esserová, DiS. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (29.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (29.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (29.01.2021)
Základní literatura: COURTILLON J. Élaborer un cours du FLE. Paris: Hachette FLE, 2014. CUQ, J.-P., GRUCA, I. Cours de didactique du français langue étrangère et seconde. Grenoble: PUG, 2005. CUQ, J.-P. (dir.) Dictionnaire de didactique du français langue étrangère et seconde. Paris: CLE International, 2003. VANTHIER, H. L'enseignement aux enfants en classe de langue. Paris: CLE International, 2009. DEFAYS, J.-M. Enseigner le fraçais langue étrangère et seconde. MARDAGA, 2018.
Základní literatura k videoreflexím: Daill, E., Stirman, M., Écrit et gestion du tableau. Hachette FLE, 2015. Daill, E., Stirman, M., Oral et gestion du tableau. Hachette FLE, 2017. MOOC "Moi, prof de FLE", Université de Liege, 2018.
Doplňková literatura: BERTOCCHINI, P., CONSTANZO, E.: Manuel de formation pratique pour professeur de FLE. Paris: CLE International, 2008. (coll.) Enseigner le FLE - Pratiques de classe. Paris: Belin, 2005. HENDRICH, J. a kol.: Didaktika cizích jazyků. Praha: SPN, 1988. |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (19.04.2021)
1. cyklus - před praxemi (3. týdny) Evaluace a plánování hodin, evaluační portfolio a nástroje rozvoje dovedností začínajícího učitele 2. cyklus (5 týdnů) (2. cyklus je založen na teoretických exkurzech, práci se základní literaturou a rozboru reálných situací z výuky)
V kurzu bude implementovaná metodika poskytování průběžné verbální zpětné vazby žákům. Sylabus vznikl v rámci projektu "Podpora pregraduálního vzdělávání budoucích učitelů na UK", registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016093. logolink: |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (29.01.2021)
Aktivní účast ve výuce (max. 2 absence). Rozboz videonahrávky/záznamu výukové jednotky. Rozbor vybranných didaktických situací na základě portfolia ze souvislé praxe I. Vytvoření virtuální výukové jednotky zaměřené na jazykové prostředky pomocí nástrojů ICT. Max. jeden opravný pokus. |