Náslechová praxe v oboru chemie - OPNE2E103A
|
|
|
||
|
Kurz navazuje na Orientační praxe a Didaktiku chemie. Jeho hlavním cílem je prohloubit schopnost studentů analyzovat výukové situace, především interakci učitel - žák, příp. žák - zadání úlohy.
Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (02.02.2018)
|
|
||
|
Podmínkou udělení zápočtu je absolvování 10 hospitací hodin chemie na vybraných školách, vyplnění a vyhodnocení záznamových archů. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (28.09.2020)
|
|
||
|
Rusek, M., Slavík, J., & Najvar, P. (2016). Obsahová konstrukce a didaktické uplatnění přírodovědného edukačního experimentu ve výuce na příkladu chemie. Orbis scholae, 10(2), 71-91. Sherin, M., & Van Es, E. A. (2009). Effects of video club participation on teachers' professional vision. Journal of teacher education, 60(1), 20-37.
Slavík, J., Janík, T., Jarníková, J., & Tupý, J. (2014). Zkoumání a rozvíjení kvality výuky v oborových didaktikách: metodika 3A mezi teorií a praxí. Pedagogická orientace, 24(5), 721-752. Poslední úprava: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (20.05.2019)
|
