|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s významem počáteční informačně technologické výchovy dětí předškolního věku a možnostmi a směry tohoto výchovného působení s akcentem na prožitkové učení a tvůrčí činnost dětí v mateřské škole prostřednictvím didaktických hraček a interaktivních technologií. Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (14.09.2020)
|
|
||
V případě, že opětovně dojde k přechodu z prezenční výuky na distanční výuku v souvislosti s přijímanými opatřeními bude výuka realizovaná online v době standardně rozvrhované výuky prostřednictvími aplikace MS Teams. Současně bude posílena distanční výuka a s výukou související komunikace v prostředí Moodle. Studenti by se měli takto přizpůsobené výuce účastnit stejným aktivním způsobem jako v případě běžné výuky. Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (14.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (26.08.2019)
|
|
||
1) portfolio vypracovaných úkolů zadaných v průběhu výuky prostřednictvím příslušného Moodle kurzu 2) písemný test Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (26.08.2019)
|
|
||
OSOBNÍ POČÍTAČ a další technologie jako prostředek pro vzdělávání dětí v mateřské školce ZPRACOVÁNÍ TEXTOVÝCH, GRAFICKÝCH A ČÍSELNÝCH DAT pro přípravu digitálních učebních materiálů pro děti v mateřské školce INTERAKTIVNÍ TECHNOLOGIE A DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁLY
PROGRAMOVATELNÉ HRAČKY A JEJICH APLIKACE DO VÝUKY
TABLETY A MENŠÍ DOTYKOVÁ ZAŘÍZENÍ A MOŽNOSTI JEJICH VYUŽITÍ
Poslední úprava: Vaňková Petra, PhDr., Ph.D. (14.09.2020)
|