|
|
|
||
Obsah předmětu: Přehled učebnic, pracovních sešitů, metodických příruček, naučné literatury a ostatních výukových materiálů. Fyzikálně-chemické pokusy v prvouce a přírodovědě. Příprava na badatelsky orientované vyučování. Aktivní účast na modelových výukách prvouky a přírodovědy, odučená modelová hodina prvouky nebo přírodovědy včetně reflexe.
Poslední úprava: Skýbová Jana, RNDr., Ph.D. (23.01.2025)
|
|
||
Studijní zátěž: Přímá výuka (semináře): 24 hodin Nepřímá výuka a samostudium: 26-36 hodin Obsah nepřímé výuky: samostudium studijních opor, příprava didaktických materiálů (modelová výučovací hodina, seminární práce - badatelsky orientované vyučování včetně pracovního listu). Případná distanční výuka bude probíhat v MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aplxJ-dWSNx_IjGKWK0Zhm4aRfqINikE5w-7qHzpDF2U1%40thread.tacv2/conversations?groupId=8c1b9126-c443-4191-a3eb-b6bc658dbee8&tenantId=e09276da-f934-4086-bf08-8816a20414a2 Poslední úprava: Skýbová Jana, RNDr., Ph.D. (22.01.2025)
|
|
||
Skýbová, J.: Environmentální vzdělávání a výchova na prvním stupni základních škol. Pedagogické centrum, Praha, 2004. Poslední úprava: Skýbová Jana, RNDr., Ph.D. (05.01.2025)
|
|
||
Podmínky zakončení předmětu: Aktivní účast na modelových výukách prvouky a přírodovědy, odučená modelová hodina prvouky a přírodovědy včetně reflexe na zadané téma. Vypracovaná a odevzdaná seminární práce jako součást zakončení předmětu: Úkol 1: Příprava na vyučovací hodinu na vybrané téma prvouky a přírodovědy. Studující odevzdají před vlastní modelovou výukou. Úkol 2: Přírava na badatelsky orientované vyučování (na vybraná témata přírodovědné části prvouky a přírodovědy), včetně pracovního listu (badatelského protokolu). Studující odevzdají do zadání do MS Teams.
Poslední úprava: Skýbová Jana, RNDr., Ph.D. (22.01.2025)
|
|
||
1)Fyzikálně-chemické a jiné pokusy v prvouce a přírodovědě. Příprava na badatelsky orientované vyučování. 2) Přehled učebnic, pracovních sešitů a výukových materiálů. Práce s naučnou literaturou. 3) Aktivní účast na modelových výukách prvouky a přírodovědy, odučená modelová hodina prvouky a přírodovědy včetně reflexe. 4) Tvorba příprav na vyučování na danou problematiku. 5) Tvorba a hodnocení pracovních listů a didaktických testů. Poslední úprava: Skýbová Jana, RNDr., Ph.D. (22.01.2025)
|
|
||
Odkaz na studijní opory v Moodle 1: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=5825#section-5
Odkaz na studijní opory v MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aplxJ-dWSNx_IjGKWK0Zhm4aRfqINikE5w-7qHzpDF2U1%40thread.tacv2/conversations?groupId=8c1b9126-c443-4191-a3eb-b6bc658dbee8&tenantId=e09276da-f934-4086-bf08-8816a20414a2 Poslední úprava: Skýbová Jana, RNDr., Ph.D. (22.01.2025)
|