|
|
||
Zdokonalování nástrojových dovedností v souladu s interpretací literatury příslušných stylových období. Rozvíjení kreativních schopností na základě nástrojové improvizace. Příprava na praktické využití nástroje ve výuce hudební výchovy.
V případě nařízené distanční výuky:
1. Kontaktujte svého pedagoga a domluvte se na způsobu komunikace a výuky.
2. Pro výuku doporučujeme použití telefonní aplikace WhatsApp (pro nahrávky práce studentů) a mailovou komunikaci (komentáře pedagogů k nahrávkám).
Poslední úprava: Palkovská Jana, doc. MgA. (11.10.2020)
|
|
||
Příprava studenta na všestranné praktické využití hudebního nástroje ve školní pedagogické praxi. Poslední úprava: Kubátová Gabriela, PhDr., Ph.D. (09.10.2017)
|
|
||
Houslová literatura od baroka po současnost Kratší skladby příslušného stylového období Zpěvník pro žáky ZŠ "Já, písnička" Klavírní literatura období klasicismu a 20. století, technická cvičení a etudy, zpěvníky lidových písní. Audionahrávky a videonahrávky klavírních skladeb. Poslední úprava: Kubátová Gabriela, PhDr., Ph.D. (09.10.2017)
|
|
||
Housle: Kontrola studia formou komisionální zkoušky. Klavír - požadavky k zápočtu: Zvládnutí části repertoáru určeného pro 1. ročník: Požadovaným repertoárem jsou 2 etudy s různou technickou problematikou, první nebo finální věta z klasicistní sonáty nebo sonatiny a 2 až 3 drobné skladby autorů 20. století. 10 lidových písní s improvizovaným doprovodem a předehrami. Poslední úprava: Kubátová Gabriela, PhDr., Ph.D. (09.10.2017)
|
|
||
Rozvíjení nástrojové zběhlosti pomocí hry stupnic, akordů, etud a drobných skladeb různých slohových období od baroka po současnost Tvorba jednoduchých doprovodů Poslední úprava: Kubátová Gabriela, PhDr., Ph.D. (09.10.2017)
|