|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit se s možnostmi a podobami dramatické výchovy v praxi různých typů a stupňů škol, sledovat a reflektovat možnosti zařazení dramatické výchovy v programu školy a učebním plánu, vliv dramatické výchovy na učitelovo pojetí výuky a na proces a výsledky učení žáků. Těchto cílů je dosahováno především náslechy ve vyučovacích hodinách s následnými reflexemi a diskusemi s vyučujícími z navštívených škol.
Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (03.10.2018)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit se s možnostmi a podobami dramatické výchovy v praxi různých typů a stupňů škol, sledovat a reflektovat možnosti zařazení dramatické výchovy v programu školy a učebním plánu, vliv dramatické výchovy na učitelovo pojetí výuky a na proces a výsledky učení žáků. Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (06.01.2019)
|
|
||
BLÁHOVÁ K.: Uvedení do systému školní dramatiky. Praha: ARTAMA 1996, ISBN 80-7068-070-9. MARUŠÁK R; KRÁLOVÁ O; RODRIGÉZOVÁ V, Dramatická výchova v kurikulu současné školy. Praha: Portál 2008, ISBN 978-80-7367-472-4, MORGANOVÁ N.; SAXTOVNOVÁ J.; Vyučování dramatu, Komenský, Brno: PdF MU, 2003, MACHKOVÁ E.; Jak se učí dramatická výchova: didaktika dramatické výchovy. 2. vyd. Praha: AMU, Divadelní fakulta, katedra výchovné dramatiky, 2007. 224 s. ISBN 978-80-7331-089-9. Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (03.10.2018)
|