|
|
|
||
Studenti navrhují, realizují a analyzují vlastní výuku výtvarné výchovy, tato je pojata jako kvalitativní výzkumná sonda (součást diplomových úkolů studentů nebo výzkumných aktivit KVV). Data nasbíraná během pedagogické praxe studenti analyzují (metodologie kvalitativního výzkumu) a prezentují (výstava výstupů z ped. praxí).
Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Cílem předmětu je vybavit studenty dovednostmi a znalostmi pro navrhování, realizaci a kritickou reflexi vlastního pedagogického působení. Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Podmínkou úspěšného zakončení předmětu je: 100% účast na souvislé pedagogické praxi další podmínky budou upřesněny na začátku semestru Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Schön, D.: Reflective Practitioner. How Professionals Think in Action. New York: Basic Books, 1983 Fulková, M.: Diskurs umění a vzdělávání. Praha: H+H, 2008 Průcha, J.: Moderní pedagogika. Věda o edukačních procesech. Praha: Portál, 1997 Hendl, J.: Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: PedF UK v Praze, 2005 Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
pedagogická praxe Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Podmínkou úspěšného zakončení předmětu je:
100% účast na souvislé pedagogické praxi
další podmínky budou upřesněny na začátku semestru Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Během pedagogické praxe se studenti zabývají těmito tématy:
příprava na výuku námět, cíl, motivace, zadání, výtvarný úkol, výtvarná kultura RVP, ŠVP, očekávané výstupy metody vyučování, klíčové kompetence organizace výuky evaluace a autoevaluace výuky, reflexe, hodnocení, indikátory hodnocení, kritéria hodnocení učitelovo pojetí výuky kvalitativní výzkum Poslední úprava: KITZL8AP (13.03.2013)
|