|
|
|
||
Kritická reflexe edukačních modelů v galerijní a muzejní edukaci
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|
|
||
Ověření nosnosti navrženého modelu edukace v praxi, ve spolupráci s profesionálními týmy partnerských institucí UPM, Galerie Rudolfinum, NG. Určit koncepty, výkladové rámce a funkční slovníky disciplíny VV. Definovat vazby na RVP, oblast Umění a kultura.
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|
|
||
Kultura, kulturní rozhraní, empirický divák, dispozitiv, sémiotická doména. Polysémie významu, text a kontext. Kvalitativní výzkum, kategorie, kódování, výkladový rámec interpretace. Rámcový vzdělávací program, oblast Umění a kultura.
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|
|
||
HORÁČEK, R. (1998) Galerijní animace a zprostředkování umění. Brno: Akademické nakladatelství CERM. ISBN 80-7204-7. SLAVÍK, J., DYTRTOVÁ, K., FULKOVÁ, M. (2010) Konceptová analýza tvořivých úloh jako nástroj učitelské reflexe. Pedagogika, roč. LX, 2010, str. 223-24. ISSN 0031-3815
FULKOVÁ, M., TIPTON, T., ISHIKAWA, M. (2009), Through the Eyes of a Stray Dog: Encounters with the Other (Culture). International Journal of Education through Art. Vol. 5. no 6, 2009, pp. 111-128. ISSN 1743-5234
FULKOVÁ, M. (2008), Diskurs umění a vzdělávání/(Discourses of Art and Education). Praha Jinočany: Nakladatelství H&H. ISBN 978-80-7319-076-7
FULKOVÁ, M.; TIPTON, T. (2008), A (Con)text for New Discourse as Semiotic Praxis. The International Journal of Art and Design Education, 2008, 27, č. 1. pp. 27-42. ISSN 1476 - 8062
FULKOVÁ, M. (2007), Některá teoretická a metodologická východiska výzkumu ve výtvarné výchově (Some Theoretical and Methodological Assumptions of Research in Art education). In HORÁČEK, R., ZÁLEŠÁK, J. (eds.) Aktuální otázky zprostředkování umění. Teorie a praxe galerijní pedagogiky, vizuální kultura a výtvarná výchova. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy university, svazek č. 101. Brno: Masarykova universita, Katedra výtvarné výchovy, 2007. Str. 177-181. ISBN 978-80-210-4371-8.
PLISKA, M., FULKOVÁ, M., KITZBERGEROVÁ, L. (2011) Soukromé kontroverze Edukační program k výstavě Kontroverze/Právní a etická historie fotografie, Controversies/A Legal and Ethical History of Photography. Praha: Galerie Rudolfinum, 7. 9. 2011 - 13. 11. 2011. ISBN 978-80-86443-16-4
FULKOVÁ, M., PLISKA, M. (2011) Když se mě zeptají, kdo jsem… Edukační program k výstavě Já, bezesporu/ Educative programme for the exhibition Undeniably Me, Praha: Galerie Rudolfinum, 26. 5. 2011 - 14. 8. 2011. ISBN 978-80-86443-15-7.
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|
|
||
Práce na vlastním projektu, sběr materiálu, studium textů, doplňování pracovního portfolia. Vedení reflexivních záznamů, portfolia materiálů. Individuální konzultace: doc. Dr. Fulková a spolupracující instituce.
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|
|
||
Tento kurs se zabývá kritickou reflexí vývojového portfolia studenta v oblasti zprostředkování kulturního artefaktu. Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|