|
|
|
||
V rámci semináře studenti připraví alespoň 90 min. výuku výtvarné výchovy. Výuku realizují na vybrané ZŠ, SŠ, nebo ZUŠ a následně ji v semináři rozebírají a hodnotí (videoanalýza). V rámci realizované výuky se zároveň zaměřují na zkoumání vybraného problémového tématu (SZZ). Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|
|
||
Cílem předmětu je prohloubit dovednosti studentů k přípravě, vedení a evaluaci výuky ve výtvarné výchově. Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|
|
||
Hendl: Kvalitativní výzkum Janík: Didaktické znalosti obsahu Slavík: Didaktické znalosti obsahu Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|
|
||
přednáška /seminář
Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|
|
||
Z - Seminární práce (skupinová) ZK - prezentace odvedené práce (kolokviální zkouška) Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|
|
||
klíčová slova: didaktická znalost obsahu, didaktická trasnformace, kurikulární dokumenty, evaluace, autoevaluace
příprava výuky - výběr problémového okruhu výuka v terénu a pořizování video a audio záznamů z výuky analýza výuky
Problémové okruhy: a) osobní tendence / zvládání kázně/ existenciální situace/ tabu téma b) motivace/ didaktická znalost obsahu/ hodnocení výkonu žáka c) kompetence/ výstupy/ cíle výuky/ didaktická znalost obsahu/ hodnocení výkonu učitele (popis práce v terénu, zasazení práce v praxi do teorií nastudovaných v odborné literatuře, komparace) Poslední úprava: HAJDUSKO/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2011)
|