|
|
|
||
1) Podstata a význam emocí
Význam emocí pro porozumění chování, kontroverze nature-nurture
2) Strategie studia emocí
Kategorizační, cociálně konstruktivistický, komponentní
3) Emoce a pocity
"Kontroverze" rozum-emoce, potřeba konceptualizace
4) Operační systémy v mozku - emoční systém a subjektivita
Význam výzkumů na zvířetech, co nám mohou říci o našich emocích
5) Základní emoční a motivační procesy
Aktivace, seeking, slast/strast, hněv a vztek, úzkost a strach
6) Sociální emoce
Sexualita, péče a mateřské chování, smutek a radost
7) SELF
Výzman vyšších mozkových procesů
Poslední úprava: VIKTORO/PEDF.CUNI.CZ (12.02.2013)
|
|
||
Podmínky udělení zápočtu - aktivní účast na semináři, nastudování literatury k semináři, povolená absence max. 1 blok, kvalitně vypracovaná seminární práce. Schopnost práce s anglicky psanym textem nutná. Poslední úprava: VIKTORO/PEDF.CUNI.CZ (12.02.2013)
|
|
||
1) Podstata a význam emocí Význam emocí pro porozumění chování, kontroverze nature-nurture 2) Strategie studia emocí Kategorizační, cociálně konstruktivistický, komponentní 3) Emoce a pocity "Kontroverze" rozum-emoce, potřeba konceptualizace 4) Operační systémy v mozku - emoční systém a subjektivita Význam výzkumů na zvířetech, co nám mohou říci o našich emocích 5) Základní emoční a motivační procesy Aktivace, seeking, slast/strast, hněv a vztek, úzkost a strach 6) Sociální emoce Sexualita, péče a mateřské chování, smutek a radost 7) SELF Výzman vyšších mozkových procesů
Poslední úprava: VIKTORO/PEDF.CUNI.CZ (12.02.2013)
|