|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (01.10.2012)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (01.10.2012)
OBJASNĚNÍ POJMŮ KONSTRUKTIVISMUS. KONSTRUKCIONISMUS. LOGOVSKÁ KULTURA. PROGRAMOVACÍ JAZYKY KAREL, LOGO, IMAGINE, SCRATCH. • Seznámení se základy práce s programovacími jazyky Karel, Logo, Imagien, Scratch. • Návrh a analýza učebních aktivit s využitím těchto programovacích jazyků. KONSTRUKTIVISTICKÉ PŘÍSTUPY K VYBRANÝM TÉMATŮM VZDĚLÁVACÍ OBLASTI ICT NA ZŠ ŠKOLE. • Návrh učebních aktivit pro vybraná témata vzdělávací oblast ICT, jejichž metodické řešení je založeno na konstruktivistickém přístupu k učení žáků. n style�!ol@& p e'>& BLAHO, A., KALAŠ, I. Imagine Logo. Učebnice programování pro děti. ComputerPress, 2006. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (01.10.2012)
OBJASNĚNÍ POJMŮ KONSTRUKTIVISMUS. KONSTRUKCIONISMUS. LOGOVSKÁ KULTURA. PROGRAMOVACÍ JAZYKY KAREL, LOGO, IMAGINE, SCRATCH. • Seznámení se základy práce s programovacími jazyky Karel, Logo, Imagien, Scratch. • Návrh a analýza učebních aktivit s využitím těchto programovacích jazyků. KONSTRUKTIVISTICKÉ PŘÍSTUPY K VYBRANÝM TÉMATŮM VZDĚLÁVACÍ OBLASTI ICT NA ZŠ ŠKOLE. • Návrh učebních aktivit pro vybraná témata vzdělávací oblast ICT, jejichž metodické řešení je založeno na konstruktivistickém přístupu k učení žáků. n style�!ol@& p e'>& BLAHO, A., KALAŠ, I. Imagine Logo. Učebnice programování pro děti. ComputerPress, 2006.
|
|
||
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2012)
Návrh metodického postupu, v němž bude uplatněn konstruktivistický postup ve výuce vybraného tématu z učiva vzdělávací oblasti ICT na ZŠ/SŠ. Prokázání znalostí z probraných témat kurzu. |