| 
  | 
  | 
         ||
| 
 Hodnotící náhled na proces i výsledek činnosti vychovatele i vychovávaného při vedených výtvarných aktivitách. Znaky dobré praxe výtvarné výchovy, reflektivní praxe a profesní růst učitele 
   Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (18.02.2013)
                                
                                 
                            | 
         
  | 
         ||
| 
 Prohloubit výtvarně-didaktické kompetence vychovatelů v oblasti hodnocení a reflexe výtvarných činností, vytvářet didaktickou znalost obsahu ve výtvarné výchově, posilovat povědomí o možnostech reflexe a analýzy praxe. Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (01.02.2019)
                                
                                 
                            | 
         
  | 
         ||
| 
 hodnocení, reflexe, didaktická znalost obsahu, reflektivní praxe Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (18.02.2013)
                                
                                 
                            | 
         
  | 
         ||
| 
 Zpracování výtvarného programu pro konkrétní skupinu vychovávaných. Zpracování podle zadaných instrukcí. Předložení portfolia s písemně zpracovanými širšími kontexty výtvarných úkolů. Obrazová dokumentace. Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (01.02.2019)
                                
                                 
                            | 
         
  | 
         ||
| 
 HAZUKOVÁ,H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově I. 1.vyd.Praha: Pedagogická fakulta UK,1994. 36 s.ISBN nemá . HAZUKOVÁ,H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově II. 1.vyd.Praha: Pedagogická fakulta UK,1995 . 57 s. ISBN nemá . Doporučená literatura: HAZUKOVÁ,H.- DVOŘÁKOVÁ,M. Situace ve výtvarné výchově.1.vyd.Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2002. 41 s. ISBN 80-7083-661-X. PINC, Z.: Fragmenty k filosofii výchovy, eseje a promluvy z let 1992-1998. Praha, OIKOYMENH, 1999. SLAVÍK,J.: Od výrazu k dialogu ve Vv.Praha, Karolinum 1997.ISBN 80-7184-437-3 Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (24.02.2013)
                                
                                 
                            | 
         
  | 
         ||
| 
 Obhajoba výtvarného programu pro konkrétní skupinu vychovávaných. Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (18.02.2013)
                                
                                 
                            | 
         
  | 
         ||
| 
 klíčová slova: hodnocení, reflexe, didaktická znalost obsahu, reflektivní praxe. 
 Hodnocení jako výsledek výtvarně-didaktické kompetence vychovatele, reflexe jako předpoklad vzniku a udržení dobré praxe výtvarné výchovy. Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (18.02.2013)
                                
                                 
                            | 
         
