|
|
|
||
Předmět se zabývá proměnou funkcí a obsahů vzdělávání v postindustriální a znalostní společnosti.
Poslední úprava: Mück David, Mgr. (07.10.2020)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s jedním z aktuálních témat managementu vzdělávání, kterým je proměna funkcí a obsahů vzdělávání v postindustriální a znalostní společnosti. Poslední úprava: Mück David, Mgr. (07.10.2020)
|
|
||
Rešerše vybraného titulu z doporučené literatury, případně dalšího (vč. zahraničního) knižního zdroje. Kritéria: rozsah 2-3 normostrany, relevantnost zvoleného zdroje, výběr základních myšlenek, dodržení citační etiky
Pozn.: Dle aktuální situace – distanční forma, včetně atestace. Poslední úprava: Mück David, Mgr. (07.10.2020)
|
|
||
KELLER, Jan a TVRDÝ, Lubor. Vzdělanostní společnost?: chrám, výtah a pojišťovna. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství, 2008. 183 s. ISBN 978-80-86429-78-6. LIESSMANN, Konrad Paul. Teorie nevzdělanosti: omyly společnosti vědění. Vyd. 1. Praha: Academia, 2008. 125 s. ISBN 978-80-200-1677-5. LIESSMANN, Konrad Paul. Hodina duchů: praxe nevzdělanosti: polemický spis. Vydání první. Praha: Academia, 2015. 133 s.ISBN 978-80-200-2530-2. PRŮCHA, Jan. Česká vzdělanost: multidisciplinární pohled na fenomén národní kultury. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer, 2015. 205 s. ISBN 978-80-7478-675-4. Poslední úprava: Mück David, Mgr. (07.10.2020)
|
|
||
Osnova:
Poslední úprava: Mück David, Mgr. (07.10.2020)
|