|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s pestrou škálou metod a technik dramatické výchovy využitelných při práci s dětmi napříč celým prvním stupněm a ukázat pestrost možných námětů.
Poslední úprava: Ferklová Alžběta, MgA. (01.02.2025)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s pestrou škálou metod a technik dramatické výchovy využitelných při práci s dětmi napříč celým prvním stupněm a ukázat pestrost možných námětů. Poslední úprava: Ferklová Alžběta, MgA. (18.03.2024)
|
|
||
1. Aktivní účast v hodinách - 100% docházka - možnost 1x absence či online připojení. Při více absencích náhradní úkol dle individuální domluvy. 2. Studium odborné literatury (J. Valenta + Morganová,S.; Saxtonová, J.) a z něj vycházející úvaha na téma: Možnosti využití metod a technik dramatické výchovy na 1. stupni ZŠ. Poslední úprava: Ferklová Alžběta, MgA. (01.02.2025)
|
|
||
Povinná literatura: MORGAN(OVÁ), Norah; SAXTON(OVÁ), Juliana. Vyučování dramatu: hlava plná nápadů. Přel. Helena ZYMONOVÁ a Jaroslav PROVAZNÍK. Praha: Sdružení pro tvořivou dramatiku, 2001. 252 s. Přel. z Teaching drama: a mind of many wonders [1987]. ISBN 80-901660-2-4. VALENTA, Josef. Metody a techniky dramatické výchovy. 3., upr. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 352 s. ISBN 978-80-247-1865-1. Doporučená literatura: NEELANDS, Jonothan. Strukturování dramatické práce. Přeložil Radim SVOBODA. Deník Dětské scény ‘95. Ústí nad Orlicí 1995, č. 1-9. Přel. z: Structuring Drama Work. KOŤÁTKOVÁ, S. A KOL.Vybrané kapitoly z dramatické výchovy. Praha: Karolinum, 1998. ISBN 80 - 7184 - 756-9. RYCHECKÝ,S. Dramatická výchova nejen pro školu 2., výukové programy. Brno: Lužánky, 2012. ISBN 978-80-85038-02-6. SVOZILOVÁ,D. Analýza strukturované dramatické hry v kontextu DV Brno: JAMU, 2005. ISBN 80-86928-10-1. Poslední úprava: Ferklová Alžběta, MgA. (18.03.2024)
|
|
||
metody dramatické výchovy, zážitkové pedagogiky, diskuse, reflexe Poslední úprava: Ferklová Alžběta, MgA. (18.03.2024)
|
|
||
Obsah předmětu: Lekce dramatické výchovy pro různé věkové kategorie, vycházející z různých námětů, obsahů a struktur, integrující další estetické výchovy. Poslední úprava: Ferklová Alžběta, MgA. (01.02.2025)
|