|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
Cílem je zejména zvládnutí základní terminologie a teoretických základů (na úrovni pro neprávníky) a připravit tak studenta na aktivní a správnou aplikaci znalostí do školské řídící praxe. Dalším cílem pak základní orientace ve školském zákonu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
Povinná: BOROVEC, D., ŠIKÝŘ, M., TROJANOVÁ, I. Personalistika v řízení školy. Praha, Wolters Kluwer, 2015, 978-80-7552-264-1. KITZBERGER J., Kapitola „Řízení regionálního školství“ , s.118-142, in: Vzdělávací politika. Jan Kohoutek, Arnošt Veselý, Zuzana Špačková a kolektiv, s.118-142. Masarykova univerzita, 1. vydání, 2015. LHOTKOVÁ I., TROJAN, V., KITZBERGER, J.. Kompetence řídících pracovníků ve školství. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2012. 104 s. ISBN 978-80-7357-899-2. SPIRIT, M. a kol. Základy práva pro neprávníky. Plzeň: Čeněk Aleš, s.r.o., 2. rozšířené vydání 2008, ISBN 978-80-7380-116-8. Školský zákon a prováděcí právní předpisy I. Studijní texty CŠM Pedagogická fakulta UK, Praha 2012. Školský zákon a prováděcí právní předpisy II. Studijní texty CŠM Pedagogická fakulta UK, Praha 2012. RIGEL, F., BAHÝLOVÁ, L., KUDROVÁ, V., MORAVEC, O., PUŠKINOVÁ, M. Školský zákon. Komentář. Praha: C.H.Beck, 2014. ISBN 978-80-7400-550-3. Aktuální komentovaná vydání základních zákonů a prováděcích právních předpisů Příslušné právní předpisy v platném znění Doporučená: KATZOVÁ, P. Školský zákon. Komentář. 1.vyd. Praha: ASPI, a. s., 2008. ISBN 978-80-7357-412-3. JANKŮ, M. Základy práva pro posluchače neprávnických fakult. Praha, C. H. Beck, 2010, vydání čtvrté. ISBN: 978-80-7400-344-8. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
Tematické okruhy:
Pozn.: Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (11.09.2023)
Aktivní účast ve výuce a příprava na ni dle zadaných distančních úkolů v prostředí MS Teams, kontrola při diskuzi a prezentaci studentů ve výuce. |