Literatura pro děti II - OKB7304214
|
|
|
||
Rozvíjí interpretační schopnosti posluchačů v této specifické oblasti, pěstuje vnímání čtenářství jako celoživotního postoje člověka.
Témata:
- E-U-R - čtenářské kostky
- čtenářské strategie v MŠ - hledání souvislostí, předvídání, vizualizace, ...
- práce s ustálenými prvky
- čtenářský koutek a dětské knihovny v MŠ
- spolupráce rodiny, MŠ, knihoven
Poslední úprava: Laufková Veronika, PhDr., Ph.D. (08.09.2017)
|
|
||
Práce (max. 3 strany formátu A4) 1) Jaká kniha mě zaujala a proč /knihy vydané po roce 1989, příp. na dotázání/ 2) Didaktický potenciál knihy 3) Aktivita s ní (cíl aktivity, její stručný popis, reflexe). Reflexe: •Jak se aktivita povedla
•Jak se líbila dětem
•Co se při této aktivitě děti naučily
•Co jsem se naučila/uvědomila já
•Co příští udělat jinak/lépe Poslední úprava: Laufková Veronika, PhDr., Ph.D. (08.09.2017)
|