PředmětyPředměty(verze: 970)
Předmět, akademický rok 2013/2014
   Přihlásit přes CAS
Seminář k závěrečné bakalářské práci II - OK0732K54
Anglický název: Final Bachelor Work Tutorial II
Zajišťuje: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2013 do 2013
Semestr: zimní
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/4, Z [HS]
Rozsah za akademický rok: 4 [hodiny]
Počet míst: neurčen / 90 (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Úroveň: základní
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. Mgr. Jaroslav Kalous, Dr.
PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
Vyučující: RNDr. Jindřich Kitzberger
PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D.
Ing. Petr Svoboda, Ph.D.
PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
Mgr. Irena Trojanová, Ph.D.
Mgr. Jiří Trunda, Ph.D.
PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc.
PhDr. Jan Voda, Ph.D.
Prerekvizity : OK0732K48
Je záměnnost pro: OK0732K30
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Předmět je zaměřen na výzkumnou část bakalářské práce, konkrétně na metody zpracování dat výzkumného šetření i celé práce. Problematika je pojata tak, aby získané znalosti a dovednosti byly využitelné i obecněji při další manažerské práci řídících pracovníků ve vzdělávacích organizacích.
Poslední úprava: Mück David, Mgr. (16.09.2024)
Literatura

Základní literatura je uvedena u předmětu Seminář k závěrečné práci I.

GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. 1.vyd. Brno: Paido, 2000. 207 s. ISBN 80-85931-79-6.
CHRÁSKA, M., HORÁK, F. Úvod do metodologie pedagogického výzkumu. 1. vyd. Olomouc: Pedagogická Fakulta UP, 1989. 169 s. SPN Praha.
CHRÁSKA, M. Metody sběru a statistického vyhodnocování dat v evaluačních pedagogických výzkumech. 1. vyd. Olomouc: Pedagogická fakulta, Votobia, 2003. 130s. ISBN 80-7220-164-6.
LAŠEK, J., CHRZOVÁ, M. Základy statistického zpracování pedagogicko-psychologického výzkumu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003. 42 s. ISBN 80-7041-749-8.

Další doporučená literatura:

GAVORA, P. Výzkumné metody v pedagogice. 1. vyd. Brno: Paido, 1996. 130 s. ISBN 80-85931-15-X.
HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. 1. vyd. Praha: Karolinum, 1999. 278 s. ISBN 80-246-0030-7.
CHRÁSKA, M. Základy výzkumu v pedagogice. 2. vyd. Olomouc: Pedagogická fakulta UP, 1998. 257s. ISBN 80-7076-798-8.
PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. 1. vyd. Praha: Nakladatelství Karolinum Praha, 2004. 270 s. ISBN 80-7184-569-8.
JANÍK, T., MIKOVÁ, N. VIDEOSTUDIE. Výzkum výuky založený na analýze videozáznamu. 1. vyd. Brno: Paido, 2006. 154 s. ISBN 80-7315-127-8.
HENDL, J. Přehled statistických metod. Analýza a metaanalýza. Třetí, přepracované vydání. Praha: Portál 2009. ISBN 978-80-7367-482-3.
CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu. Základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
MAGNELLO, E., VAN LOON, B. Statistika. Praha: Portál 2010. ISBN 978-80-7367-753-4.
PUNCH, K.F. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál 2008. ISBN 978-80-7367-468-7.
PUNCH, K.F. Základy kvantitativního šetření. Praha: Portál 2008. ISBN 978-80-7367-381-9.
SKUTIL, M. a kol. Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Praha: Portál 2011. ISBN 978-80-7367-778-7.
STRAUSS, A., CORBINOVÁ, J. Základy kvalitativního výzkumu. 1. vyd. Brno: Sdružení podané ruce, 1999. 228 s. ISBN 80-85834-60-X. 

Poslední úprava: Tureckiová Michaela, PhDr., MBA, CSc. (11.09.2020)
Požadavky ke zkoušce

Odevzdání schválené pracovní verze ZBP v požadované struktuře a rozsahu.

Poznámka: Distanční forma výuky a atestace - podle aktuální situace.

Poslední úprava: Mück David, Mgr. (16.09.2024)
Sylabus

Vypracování pracovní varianty teoretické a analytické části bakalářské práce na základě konzultací s vedoucí/m ZBP.

 

Pozn.: Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle.

Poslední úprava: Mück David, Mgr. (16.09.2024)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK