|
|
|
||
|
Předmět je koncipován jako vyvrcholení cyklu předmětů Řízení v praxi realizovaných během celého studia oboru Školský management. Spojuje teorii jednotlivých předmětů oboru s praxí, cílem je postupná přeměna znalostí v dovednosti, tedy kultivace řídících kompetencí studentů. Součásti předmětu je písemná i prezenční reflexe celého cyklu návštěv škol, školských zařízení a dalších organizací.
Poslední úprava: Mück David, Mgr. (10.10.2023)
|
|
||
Pozn.: Distanční forma výuky a atestace - dle aktuální situace. Poslední úprava: Mück David, Mgr. (10.10.2023)
|
|
||
|
BENDL, S. a kol. Klinická škola: místo pro výzkum a praktickou přípravu budoucích učitelů. Praha: PedF UK, 2011. 554 s. ISBN 978-80-7290-517-1. TROJAN, V., TROJANOVÁ, I., TRUNDA, J. Základy školského managementu, elektronická učebnice. Praha: Ústřední knihovna UK, 2016. ISBN 978-80-88176-08-4. KITZBERGER, J. Právo jako nástroj vzdělávací politiky. In.: TROJAN, V. Přístupy k efektivitě z pohledu managementu vzdělávání. Praha, PedF UK, 2016. ISBN 978-80-7290-897-4. LHOTKOVÁ, I., TROJAN, V., KITZBERGER, J. Kompetence řídících pracovníků ve školství. Praha: Wolters Kluwer ČR, a. s., 2012. 103 s. ISBN 978-80-7357-899-2. LMS Moodle Poslední úprava: Mück David, Mgr. (10.10.2023)
|
|
||
|
Předmět je koncipován jako vyvrcholení cyklu předmětů Řízení v praxi I. - IV.
Pozn.: Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle. Poslední úprava: Mück David, Mgr. (10.10.2023)
|
