Projekty výchovy ke zdraví - OK0617187
|
|
|
||
Program vychází z holistického, interakčního pojetí zdraví. Rozvíjí kompetence posluchačů v oblasti realizace výchovy k
podpoře zdraví na školách. Vedle integrovaného pojetí výuky ukazuje cesty k širší podpoře výchovy ke zdravému způsobu
života ve škole (vytvářením příznivých podmínek materiálních i sociálních, respektováním zásad kooperace ve výuce a
atmosférou otevřeného partnerství). Studenti samostatně připravují projekty vhodné k implementaci do školních
vzdělávacích programů, osvojují si metodiku přípravy pracovních listů a námětů pro skupinovou práci žáků. Materiály mají
studenti možnost experimentálně ověřovat při souvislé pedagogické praxi.
Poslední úprava: MARADOVA (22.06.2007)
|
|
||
Odborná literatura:
PASCH. M. aj. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 1998, 424 s. ISBN 80-7178-127-4.. PIKE, G. A SELBY, D. Globální výchova. Praha: Grada 1994,315 s. ISBN 80-85623-98-6. KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál, 1997, 180 s. ISBN 80-246-0192-3.. HAVLÍNOVÁ, M. (ed.) Program podpory zdraví ve škole. Praha: Portál, 1998, 275 s. 80-7178-263-7. ČÁP, J. a MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2001, 656 s. ISBN 80-7178-463-X. KŘIVOHLAVÝ, J. Psychologie zdraví. Praha: Portál, 2001, 280 s. ISBN 80-7178-551-2. MARÁDOVÁ. E. Metodická příručka -výchova ke zdraví. Školní vzdělávací program. Praha: Fortuna 2006. Poslední úprava: MARADOVA (22.06.2007)
|