SpPg znevýh. člov. se SPU - OK0218218
| 
 | 
 | 
| 
 | ||
| 
 JUCOVIČOVÁ, Drahomíra. Reedukace specifických poruch učení u dětí. Vyd. 2. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0645-3. JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Metody reedukace specifických poruch učení – dyslexie. Praha: D + H, ISBN 978-80-903869-7-6 JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Specifické poruchy učení na 2. stupni základních škol (i pro SŠ). Praha: D + H, ISBN 978-80-903579-7-6 JOŠT, J. Čtení a dyslexie. Praha: GradaPublishing, a.s., 2011, ISBN 978-80-247-3030-1 KREJČOVÁ, Lenka, Zuzana BODNÁROVÁ, Kamila ŠEMBEROVÁ a Kamila BALHAROVÁ. Specifické poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie. 2., aktualizované vydání. Brno: Edika, 2018. Rádce pro rodiče a učitele. ISBN 978-80-266-1219-3. MATĚJČEK, Z. (1995) Dyslexie - specifické poruchy učení. 3.vyd. Praha : Jinočany H&H. ISBN 80-85787-27-X. NOVÁK, J. (2004) Dyskalkulie. Havlíčkův Brod: Tobiáš. ISBN 80-7311-029-6.  POKORNÁ, V. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál, 2010, ISBN 978-80-7367-817-3 POKORNÁ, V. Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-931-6 Sindelarova, B. Předcházíme poruchám učení. Praha: Portál, 2013, ISBN 978-80-262-0405-3 ZELINKOVÁ, Olga. Poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD. Vyd. 12. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0875-4. Vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků mimořádně nadaných Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (01.03.2018)
                                
                                 | 

