PředmětyPředměty(verze: 970)
Předmět, akademický rok 2020/2021
   Přihlásit přes CAS
Performance Activities - OI2308712
Anglický název: Performance Activities
Zajišťuje: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2019 do 2021
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: prof. PhDr. Stanislav Pecháček, Ph.D.
Třída: Předměty v angličtině - mgr.
Anotace -
Předmět Interpretační aktivity je určen pro studenty magisterského programu. Jeho hlavním cílem je rekapitulovat nástrojové, pěvecké a taktovací dovednosti, které studenti získali nejen v průběhu bakalářského studia, ale i díky jiným hudebním aktivitám. Zvláštní důraz je kladen na pedagogickou aplikaci těchto dovedností v hudební výchově dětí a mládeže různého věku.
Poslední úprava: PECHACEK/PEDF.CUNI.CZ (31.01.2013)
Podmínky zakončení předmětu - angličtina

1. Regular attendance. It is possible to absent three times.

2. According to the number of students in a group, everybody should present pedagogical treatments of two or three themes.

Poslední úprava: Pecháček Stanislav, prof. PhDr., Ph.D. (28.10.2019)
Literatura - angličtina

Students should use the appropriate literature concerning to the theme of their pedagogical performance whose variaty is almost undless in the area of music history, musical forms, musical instruments, folklore etc.

Poslední úprava: Pecháček Stanislav, prof. PhDr., Ph.D. (28.10.2019)
Sylabus - angličtina

1. Folksongs. Singing with own impovized piano accompaniment and with conducting gestures.

2. Popular songs. Singing with own impovized accompaniment (piano, guitar).

3. Piano (violine) performance of instrumental music from different historical periods (Baroque, Classicism, Romanticism, 20th century) with their pedagogical presentation.

4. Presentation of other musical instruments which the student can play.

5. Performance of at least 10 parts of instrumental and vocal pieces from different periods by heart.

Poslední úprava: PECHACEK/PEDF.CUNI.CZ (22.11.2012)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK