|
|
|
||
Praxe bude vykonána na základních školách, na školách pro žáky se speciálními vzdělávcími potřebami, popř. v zájmové a mimoškolní činnosti.
Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (19.06.2019)
|
|
||
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (19.06.2019)
|
|
||
Zahrnuje praktické působení posluchačů na pracovištích, při nichž uplatní své teoretické znalosti a získají nové zkušenosti s realitou speciálně pedagogické profese. Jejich zkušenosti budou následně předmětem společné diskuze i osobní konzultace s vyučujícím. Pro každou zvolenou specializaci bude vytvořen zvláštní aktuální plán praxe. Koncepce tohoto plánu bude vytvářena ve vztahu k teoretické průpravě v příslušných odborných předmětech. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (19.06.2019)
|
|
||
společná diskuze a osobní konzultace s vyučujícím Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (19.06.2019)
|