|
|
|
||
Cílem kurzu je orientovat studenty v základních didaktických kategoriích a problémech. Každé téma nahlížet také z hlediska dalších didaktických kategorií a potřeb studentů v jejich akčním výzkumu. Propojovat didaktickou teorii s pedagogickou praxí studentů.
Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (11.11.2018)
|
|
||
Průběžné plnění úkolů. Požadavky ke zkoušce v LS Zkouška se skládá z následujících částí: - Písemná práce: Práce řeší významný pedagogický problém v rovině teoretické (viz teze v ZS) a v rovině empirické. Předpokládá tak kvantitativní a/ nebo kvalitativní výzkum ve vzdělávacím procesu nebo akční učitelský výzkum. Je založena alespoň na 5 odborných zdrojích. Rozsah cca 10 stran autorského textu. - Ústní zkouška: Zkouška se koná na základě rozpravy nad předloženou ročníkovou prací. Dále je položena otázka vztahující se k seminárním tématům 1. a 2. ročníku.
Výsledná známka se skládá z kvality písemné práce a ústní části zkoušky. Poslední úprava: Tomková Anna, doc. PhDr., Ph.D. (01.02.2019)
|
|
||
Individualizace ve výuce – T. Krčmářová Dramatická hra ve výuce – R. Marušák
Poslední úprava: Tomková Anna, doc. PhDr., Ph.D. (01.02.2019)
|
|
||
Průběžné plnění úkolů. Požadavky ke zkoušce v LS Zkouška se skládá z následujících částí: - Písemná práce: Práce řeší významný pedagogický problém v rovině teoretické (viz teze v ZS) a v rovině empirické. Předpokládá tak kvantitativní a/ nebo kvalitativní výzkum ve vzdělávacím procesu nebo akční učitelský výzkum. Je založena alespoň na 5 odborných zdrojích. Rozsah cca 10 stran autorského textu. - Ústní zkouška: Zkouška se koná na základě rozpravy nad předloženou ročníkovou prací. Dále je položena otázka vztahující se k seminárním tématům 1. a 2. ročníku.
Výsledná známka se skládá z kvality písemné práce a ústní části zkoušky. Poslední úprava: Tomková Anna, doc. PhDr., Ph.D. (01.02.2019)
|