|
|
|
||
Výchova a vzdělávání dětí se zrakovými vadami, speciálně pedagogické působení jako významný
faktor optimálního vývoje dítěte. Vstup dítěte se zrakovým postižením do školy. Povinné vzdělávání
žáků se zrakovým postižením, přechod k předprofesní a profesní přípravě. Podmínky integrativní
výchova a vzdělávání. Reedukace zraku u dětí s narušeným binokulárním viděním. Vizuální vnímání
a kognitivní vývoj. Vizuální reflexe, vizuální pozornost. Rozpoznávání vzoru, vnímání kontrastu,
rozpoznávání obličeje, percepce barev, vizuomotorika. Sociální učení.
Elektronické pomůcky
Optické pomůcky,
Poslední úprava: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (27.08.2018)
|
|
||
Ústní zkouška v rozsahu stanovených okruhů. Poslední úprava: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (27.08.2018)
|
|
||
Hamadová, P. Květoňová, L. Nováková, Z, Z Oftalmopedie. Brno: Paido, 2007 ISBN 978-80-7315-159-1JESENSKÝ, J. Andragogika a gerontagogika handicapovaných. Praha: Karolinum, 2000. ISBN 80-7184-823-9. JANKOVÁ, J, a kol.: Metodika práce asistenta pedagoga, Olomouc: upol, 2015, ISBN 978-80-244-4476-5 JANKOVÁ,J, a kol.: Katalog podpůrných opatření, Olomouc: upol, 2015 ISBN 978-80-244-4649-3 MORÁVKOVÁ VEJROCHOVÁ, M., a kol.: Standard práce asistenta pedagoga, Olomouc: upol, 2015 ISBN 978-80-244-4722-3 OPATŘILOVÁ,D, NOVÁKOVÁ Z, VÍTKOVÁ M,: Intervence u dtí se zdravotním postižením v raném věku Brno: Paido, 2012 ISBN 978-80-7315-240-6 Poslední úprava: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (27.08.2018)
|