|
|
|
||
Vývoj a současný stav populace v ČR z hlediska multikulturalismu a multilingvismu , etnické
menšiny-charakteristiky,výchova, kultura, jazyk, etnická identita, základy etnické antropologie, jazyková odlišnost a
multilingvní vývoj, mravní výchova , interkulturní výchova, programy zaměřené na sociální a edukační podporu osob jiného
etnika v ČR, práva menšin, národnostní konflikty, romská problematika, společenský vývoj k multikulturní Evropě, výzkumy
na dané téma u nás a v zahraničí, organizace na podporu výchovy k toleranci a proti rasismu.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (23.06.2009)
|
|
||
Matějček ,Z.: Pozitivní a negativní faktory v socializaci dítěte. In Podpora optimálního rozvoje osobnosti dětí z prostředí minorit.Sociální, pedagogické a psychologické aspekty utváření osobnosti romských dětí a dětí z prostředí jiných minorit. Brno: Fak.soc. studií MUNI. 2003.ISBN 80-85947-82-X.65-71 PRŮCHA,J.:Multikulturní výchova: teorie-praxe-výzkum. Praha:ISV, 2001. ISBN 80-8566-72-2 Šotolová, Eva: Vzdělávání Romů. Praha: Grada Publishing, 2000, s. 75. ISBN 80-7169-528-9. Šotolová, Eva: Vzdělávání Romů. 2. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001, s. 84., ISBN 80-247-0277-0. Šotolová, Eva: Příchod Romů do Evropy. In: Romové - reflexe problému. Soubor textů k romské problematice. Praha: SOFIS - Sdružení pro humanitní výchovu a vzdělávání, 1997, s. 52 - 106. 2. vydání 1998 s. 52 - 106.(50%) ISBN 80-902439-0-8. Poslední úprava: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (29.11.2006)
|