|
|
|
||
Ověřování a analýza dosažené úrovně ve výtvarné a psychodidaktické dimenzi profesní kompetence učitele ve výtvarné výchově: Příprava vyučovacích pokusů studentů a jejich realizace v podmínkách předškolního vzdělávání, zejména v MŠ.
Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.11.2019)
|
|
||
Rozvinout předpoklady studentů pro projektování, realizaci a hodnotící reflexi vlastní pedagogické činnosti i náhledu na proces a výsledek výtvarných činností žáků v rámci výtvarné dimenze programů předškolního vzdělávání. Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.11.2019)
|
|
||
Klíčová slova: Zodpovědnost rozhodování, plán, realizace, interakce, teoretické poznatky a zkušenost, proces a výsledek.
Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.11.2019)
|
|
||
zápočet; přesné požadavky budou zadány v začátku kurzu Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.11.2019)
|
|
||
* HAZUKOVÁ,H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově I.1.vyd. Praha: Pedagogická fakulta UK,1994. 36 s. (Připravováno přepracované vydání v r.2006) Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.11.2019)
|
|
||
Seminář, pedagogické pokusy studentů a jejichhodnotící reflexe.
Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.11.2019)
|
|
||
Formy kontroly předmětu: zápočet AAAPOKUS Hodnotící reflexe pedagogických pokusů studentů. Prezentace jejich výsledků. Zveřejnění v odborných médiích.
Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (11.10.2018)
|
|
||
Obsah - klíčová slova: Zodpovědnost rozhodování, plán, realizace, interakce, teoretické poznatky a zkušenost, proces a výsledek. Teorie:Aplikace teoretických poznatků do výtvarně výchovné praxe a teoretická reflexe vyučovacích pokusů studentů ve Vv. Praxe: Pedagogické pokusy studentů ve Vv a jejich zpětnovazebné hodnocení s didaktikem výtvarné výchovy. Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (10.11.2019)
|