|
|
|
||
"Asistentská" v názvu předmětu znamená, že studenti budou "asistovat" vyučujícímu matematiky na základní škole (společná příprava pomůcek, případná asistence v hodinách apod.) a žákům (doučování u žáků, kteří mají s matematikou potíže). Své aktivity bude student pravidelně zaznamenávat do Výkazu práce v Moodle. Studenti stráví nejméně 40 vyučovacích hodin na škole.
Asistentská praxe probíhá výhradně u učitelů na školách, které jsou nabízeny prostřednictvím KMDM. Nabídky jsou průběžně aktualizovány a vyvěšeny v Moodle kurzu.
Poslední úprava: STEHLIKO (05.09.2019)
|
|
||
Cílem předmětu je, aby se studenti bakalářského studia matematiky se zaměřením na vzdělávání a navazujícího magisterského studia učitelství matematiky blíže seznámili se školní realitou a konkrétně výukou matematiky. Získají více zkušeností s výukou matematiky z hlediska učitele i s problémy, které žáci v matematice mají, aniž by ještě byli za vlastní výuku zodpovědní. Poslední úprava: STEHLIKO (05.09.2019)
|
|
||
Povinné je první a poslední setkání (dle SIS) - bude možná osobní či online účast. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (09.09.2022)
|
|
||
Učebnice matematiky pro základní školy. Poslední úprava: STEHLIKO/PEDF.CUNI.CZ (17.01.2010)
|
|
||
Práce ve škole, plnění uložených úkolů v rámci asistentské praxe z matematiky. Offline diskuse v rámci Moodle. Poslední úprava: STEHLIKO (15.01.2018)
|
|
||
3 kredity, tj. cca 90 hodin. 1. 40 hodin modulových aktivit na škole. Tyto hodiny si studenti zapisují a následně na konci semestru odevzdají v podpisovém archu. 2. 4 hodiny úvodního a závěrečného reflektivního semináře 3. max. 20 hodin v souvislosti s přípravou a reflexí s učitelem v průběhu asistentské praxe (nedokládá se) 4. max. 20 hodin samostatné práce a plnění úkolů v elektronické studijní opoře v Moodle (odhad) Poslední úprava: STEHLIKO (16.09.2019)
|