|
|
|
||
Rozšiřovat slovní zásobu a stylisticky ji obohacovat. Prohlubovat komunikativní schopnosti v rámci vybraných témat, která obsáhnou hlavní konverzační témata běžných společenskovědních okruhů. Prohloubit práci s texty různých typů, přístup k textu, jeho pochopení, reprodukování. Práce s autentickými dokumenty, audio a video nahrávkami, pochopení, rozbor a reprodukování materiálů. Rozvíjet vlastní ústní a písemný projev, překlad, reprodukce, résumé. Je zajištěna gradace a evaluace kurzů na základě systematické práce se třetím dílem francouzské metody Panorama.
Poslední úprava: Kalfiřtová Eva, PhDr. (04.05.2006)
|
|
||
GIRARDET J., GRIDLIG J.-M., FRÉROT J.-L. Panorama 1 - 4, méthode de français. Paris, Clé International, 1996 - 2000 DOMINIQUE P., GIRARDET J., VERDELHAN M. Le nouveau sans fronti?res 1 - 4, méthode de français. Paris, Clé International, 1988 - 1993 BOULARÉS M., FRÉROT J.-L. Grammaire progressive du français avec 400 exercices. Paris, Clé International, 1997 GRÉGOIRE M., THIÉVENAZ O. Grammaire progressive du français avec 500 exercices. Paris, Clé International, 2002 CHOLLET I., ROBERT J.-M. Point par point. Exercices de grammaire française. Paris, Didier, 2000 HENDRICH J., RADINA O., TLÁSKAL J. Francouzská mluvnice. Praha, SPN, 1991 PRAVDA M., PRAVDOVÁ M. Francouzská konverzace. Praha, SPN, 1989 PRAVDA M., PRAVDOVÁ M., REJTHAROVÁ V. Mluvená francouzština. Praha, Academia, 1997 TIONOVÁ A. Francouzština pro pokročilé. Praha, SPN, 1989 Le français dans le monde : la revue internationale des professeurs de français. Paris, HACHETTE Denní tisk, audio a video nahrávky, lingvistické časopisy Poslední úprava: Kalfiřtová Eva, PhDr. (04.05.2006)
|
|
||
Ce cours suit le programme Panorama 2 mais nous ne travaillerons pas avec le manuel. Objectifs pédagogiques : _ Révision et approfondissement des connaissances grammaticales (les exercices proposés correspondent aux niveaux B1-B2 définis par le Cadre Européen de Référence). _ Renforcement des compétences morpho-syntaxiques et lexicales. _ Systématisation des connaissances. Supports : _ Exercices structuraux. _ Activités pédagogiques sur des articles de presse (ex : analyse de l'utilisation des temps du passé). _ Documents sonores (RFI, Le français dans le monde). _ Textes littéraires. Examen : Une premi?re partie composée d'exercices structuraux, une seconde partie de rédaction (crit?res : connaissance et systématisation des connaissances grammaticales, maîtrise morpho-syntaxique de l'écrit, richesse du vocabulaire). Poslední úprava: Kalfiřtová Eva, PhDr. (27.11.2006)
|