|
|
|
||
Kurz navazuje na nácvik strategií výuky v oblasti mluvnice, slovní zásoby a výslovnosti. První část kurzu demonstruje využívání aktivních strategií rozvoje řečových dovedností: poslech, mluvení, čtení a psaní. Studenti jsou vedeni k rozvoji jazykových prostředků potřebných pro výuku anglického jazyka a prokazují znalost didaktické terminologie. Následně pracují v malých týmech, vytvářejí vlastní přípravy na vyučování a výukové materiály, které využijí při samostatných výstupech v rámci vrstevnického vyučování.
Poslední úprava: Hofmannová Marie, PaedDr. (02.02.2019)
|
|
||
Doporučená literatura: Poslední úprava: Hofmannová Marie, PaedDr. (02.02.2019)
|
|
||
Úvod do didaktiky II. Sylabus.
1. Mistakes and correction 2. Teaching techniques: Listening 3. Teaching techniques: Speaking 4. Teaching techniques: Reading 5. Teaching techniques: Writing 6. Test: Classroom language and TEFL terminology 7. Peer-teaching + lesson analysis and feedback 8. Peer-teaching + lesson analysis and feedback 9. Peer-teaching + lesson analysis and feedback 10. Peer-teaching + lesson analysis and feedback
Poslední úprava: Hofmannová Marie, PaedDr. (02.02.2019)
|