|
|
|
||
Řečové dovednosti a jazykové prostředky a jejich vzájemný vztah. Tematicko-funkční zaměření učiva. Požadavky na výběr gramatického a lexikálního učiva na 1. stupni základní školy. Výstupní úrovně jednotlivých etap výuky na základní škole. Metodické zásady spojené s procesem osvojování cizího jazyka. Komunikativní orientace v současném pojetí výuky cizím jazykům. Prezentace a fixace učiva. Typologie cvičení. Dramatizace jako jedna z forem výcviku řečových dovedností.
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Základní literatura: HENDRICH, J. Didaktika cizích jazyků. Praha : SPN, 1988., BENEŠ, E. Metodika vyučování CJ. Praha : SPN, 1969., CHODĚRA; RIES Didaktika vyučování CJ. I. a II. díl. Ostrava : 1999/2000. Doporučená literatura: WEIGMANN, J. Unterrichtsmodelle für DaF. München : Hueber, 1999. ISBN 3-19-001493-0. WICKE, R.E. Handeln und Sprechen im Deutschunterricht. Ismaning: Verlag für Deutsch, 1995. ISBN 3-88532-693-0. WICKE, R. E. Aktive Schüler lernen besser: Ein Handbuch aus der Praxis für die Praxis. 1. Aufl. München: Verlag Klett Edition Deutsch, 1993. ISBN 3-12-675375-2. DAUVILLIER, CHr., LÉVY-HILLERICH, D. Spiele im Deutschunterricht. Fernstudieneinheit 28. München: Goethe-Institut, Langenscheidt, 2004. ISBN 978-3468-49646-2. EMMERICH, S., COLOMBO, F. Deutsch lernen mit Spielen und Rätzeln. (Grundstufe). Recanati: ELI, 2002. ISBN 978-88-8148-823-0.
Poslední úprava: Nečasová Pavla, PhDr., Ph.D. (19.05.2019)
|