|
|
|
||
Procvičovaní pedagogických postupů a dovedností v interaktivním rámci. Zejména je kladen požadavek na tvůrčí přístup k studentovi a na snížení tradiční asymetrie ve vztahu žák-učitel. Osvojit francouzské myšlenkové postupy a způsoby reflexe a osvojit vybrané písemné formy : résumé, syntéza, ?dissertation? ( analytické zpracování daného tématu a formulace argumentů). Rozvíjet komunikativní schopnosti studentů. Prohloubit práci s texty různých typů, jejich pochopení a reprodukování. Práce s audio a video nahrávkami, vlastní ústní a písemný projev, překlad, reprodukce, exposé. Opakování vybraných problémových gramatických jevů, pomocí daných textů. Je zajištěna graduace a evaluace kurzu.
Poslední úprava: NEMRAVO/PEDF.CUNI.CZ (27.01.2009)
|
|
||
GIRARDET J., GRIDLIG J.-M., FRÉROT J.-L. Panorama 1 ? 4, méthode de français. Paris, Clé International, 1996 ? 2000 BARTHE, M. CHOVELON, B.Le Français par les textes, Grenoble: PUG, 2003 J. CLARET, Organiser la pensée : une formation méthodologique au travail intellectuel, connaissance du probleme et applications pratiques, Paris, ESF, 1989. G. CLERC, 50 modéles de resumes de textes, Paris, Marabout, 1992. C. COMPTE, La video en classe de langue, Paris, Hachette, 1993. F. DAUZAT-SABATELLI, Preparation aux examens DELF DALF, comprehension et expression ecrites, Paris, Cle International, 1996, T. LANCIEN, Analyser et choisir des documents audiovisuels authentiques pour l?apprentissage des langues, Video et apprentissage, Paris, Innovations p0dagogiques, Ministere de l?Education nationale, 1991. A. PACTHOD, P. ROUX, 80 fiches pour la production en classe, Paris, FLE, 2004. Y. STALONI, Méthodes de contraction et de synthese de textes, Paris, Ellipses, 1981 www.ciep.fr
Poslední úprava: NEMRAVO/PEDF.CUNI.CZ (27.01.2009)
|