|
|
|
||
Cílem kurzu je shrnout probrané aspekty anglické výslovnosti a analyzovat je z didaktického hlediska. Kurz seznamuje s
účinnými technikami výuky výslovnosti na 1. stupni ZŠ formou ukázek, diskuzí a mikrovýstupů. Kurz dále nabízí vhled do
zajímavých oblastí úzce spojených s anglickou výslovností (např. homofonie).
Poslední úprava: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (30.01.2020)
|
|
||
Povinná literatura: NIXON, C.; TOMLINSON, M. Primary Pronunciation Box. Cambridge: Cambridge University Press, 2005. Doporučená literatura: KELLY, G. How to Teach Pronunciation. Harlow: Pearson Education Limited, 2000. HANCOCK, M. English Pronunciation in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2005. BAKER, A. Tree or Three? An elementary pronunciation course. Cambridge University Press, 2nd ed., 2006. BAKER, A. Ship or Sheep? An intermediate pronunciation course. Cambridge University Press, 3rd ed., 2006. Poslední úprava: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (30.01.2020)
|
|
||
ukázka výukové aktivity zaměřené na výslovnost; detailní plán hodiny; zpětná vazba na vlastní mikroteaching a na mikroteaching vybrané spolužačky Poslední úprava: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (30.01.2020)
|
|
||
1) words commonly mispronounced 2) homonymy; onomatopoeic words; what animals do 3) pronunciation teaching - overview of basic techniques; choosing materials for peer-teaching 4) peer-teaching (segmentals, phoneme-to-grapheme correspondences) 5) peer-teaching (connected speech, suprasegmentals) 6) revision for the comprehensive exam
Poslední úprava: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (30.01.2020)
|
|
||
80% docházka (2 povolené absence); ukázka výukové aktivity zaměřené na výslovnost; detailní plán hodiny; zpětná vazba na vlastní mikroteaching a na mikroteaching vybrané spolužačky Poslední úprava: Červinková Poesová Kristýna, Mgr., Ph.D. (30.01.2020)
|