|
|
|
||
Hlavním cílem výuky je rozvoj a zdokonalování jazykových kompetencí studentů s ohledem jak na přesnost, tak na plynulost projevu za využití stimulujících textů a aktivit. Studenti si obohacují slovní zásobu a upevňují znalosti gramatických struktur na pokročilé úrovni.
Poslední úprava: Higgins Bernadette, M.A. (28.10.2019)
|
|
||
Kurz je založenáý na aktivní participaci studentů na seminářích (2 neomluvené absence jsou v toleranci) Test za látku probíraných lekcí (9 a 10). Minimální procento úspěšnosti je 70%. Poslední úprava: Higgins Bernadette, M.A. (28.10.2019)
|
|
||
Povinná literatura: učebnice Insight, úroveň pro středně pokročilé studenty: Widman, J., Myers C. & Thacker, C. Insight. Intermediate Student´s Book. Oxford University Press. 2013. Widman, J., Myers C. & Thacker, C. Insight. Intermediate Workbook. Oxford University Press. 2013. Doporučná literatura: Longman Language Activator. The World´s First Production Dictionary. Longman, 1993. Poslední úprava: Higgins Bernadette, M.A. (28.10.2019)
|
|
||
The course will cover 5 areas, with each part counting for 20% of the final assessment, as follows: 1. Speaking. The will include practice in discussions, in-depth conversations and in giving a talk to a group of people. 2. Listening. 3. Reading. 4. Writing. Four essays will be assigned in total during the semester. The purpose will be to develop, with each essay, well-structured and coherent written expression, using a range of grammatical functions and varied vocabulary. 5. Use of English. This will include grammatical structures and vocabulary dealt with in the two chosen units (units 9 and 10 - Insight Intermediate).
Poslední úprava: Douglas Stephen, M.A. (01.10.2018)
|