|
|
|
||
Softwarové inženýrství; pojmy OO technologie, metody vývoje OO aplikací; standardy OMG; modelování v UML, proces vývoje aplikací; softwarové architektury, architektury distribuovaných systémů; komponentová architektura; Java2 EE Framework; Architektura integrace podnikových aplikací; persistentní objekty;
Poslední úprava: T_KSI (05.05.2004)
|
|
||
Booch,Jacobson,Rumbaugh: UML Trilogie www.omg.org java.sun.com Poslední úprava: T_KSI (05.05.2006)
|
|
||
1. Softwarové inženýrství: Definice software. Krize software. Hledání řešení. Softwarové inženýrství: principy and strategie, žádná stříbrná kulička, Koncept kvality, Techniky managementu, Peopleware, metodologie, vývojové metody, Objektově orientované paradigma 2. OO koncepty: základní koncepty, princip funkcionality 3. OO metody vývoje aplikací: OO Metodologie, principy metody a jejich přehled: CRC, Coad-Yourdon, OOSE, kontrakt 4. OMG standardy: OMG Organizace, jádro objektového modelu, komponenty, profily. CORBA architektura: aplikace, služby, zařízení, aplikační objekty 5. Modelování v UML : koncepty UML, jazyk modelování, Meta objekty 6. Proces vývoje aplikací: Byznys inženýrství, proces vývoje v UML, Rational Unified Process, Rational Rose CASE, modelem řízená architektura OMG , Rational Rapid Developer 7. Architektura software : Definice architektury, klíčové koncepty 8. Architektura distribuovaných systémů : Technology, sítě, Middleware, zpracování transakcí 9. Komponentová architektura: Komponentová technologie, modely, projekt SanFrancisco 10. Java2 EE Framework: Java2 EE technologie, Architektura 11. Architektura integrace podnikových aplikací: potřeby byznysu. Modely EAI integrace. Základní stavební bloky: Model komunikace, Metody integrace, Middleware, služby. 12. Perzistentní objekty: souborové systémy, Databáze, OODB Výuka probíhá tradičně blokovou formou během zimního zkouškového období. Přesné termíny budou oznámeny do konce zimního semestru. Poslední úprava: JANKO (03.10.2005)
|