|
|
|
||
Průřezová témata reprezentují v RVP ZV a RVP G okruhy aktuálních problémů současného světa a tvoří povinnou součást vzdělávání. Témata mají především ovlivňovat postoje, hodnotový systém a jednání žáků, jsou důležitým formativním prvkem základního vzdělávání, vytvářejí příležitosti pro individuální uplatnění žáků i pro jejich vzájemnou spolupráci a pomáhají rozvíjet osobnost žáka. Poslední úprava: Rajsiglová Ina, RNDr., Ph.D. (27.09.2011)
|
|
||
Altmann, A.: Přírodniny ve vyučování biologii a geologii. SPN: Praha, 1975. Kalhoust, Z., Obst, O a kol.: Školní didaktika. Portál: Praha, 2002. Lazarová, B.: Netradiční role učitele. Paido: Brno, 2005. Petty, G.: Moderní vyučování. Portál: Praha, 1996. Skalková, J.: Obecná pedagogika. ISV: Praha, 1999. Slavík, J.: Hodnocení v současné škole. (Východiska a nové metody v praxi). Praha: Portál 1999. Vzdělávací programy: Základní škola, Obecná škola, Národní škola Národní program rozvoje vzdělávání (Bílá kniha) Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. VÚP: Praha, 2004. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. VÚP: Praha, 2007. Státní program EVVO Učebnice přírodopisu pro základní školy Učebnice biologie pro střední školy Poslední úprava: Rajsiglová Ina, RNDr., Ph.D. (27.09.2011)
|
|
||
1. 1 absence - vzhledem k zahájení předmětu až po ukončení praxí v ZS
2. navrhnout a předvést 1 námět ke zvolenému PT pro výuku biologie na SŠ (a jeho úprava pro přírodopis na ZŠ) - a to v předepsané podobě, kterou studenti obdrží na prvním setkání
3. kooperace a skupinová práce v rámci předváděných aktivit k vybraným PT Poslední úprava: Rajsiglová Ina, RNDr., Ph.D. (29.10.2019)
|