PředmětyPředměty(verze: 970)
Předmět, akademický rok 2024/2025
   Přihlásit přes CAS
CRM in a New Light: Transforming Customer Relationships in the 21st Century - JKB222
Anglický název: CRM in a New Light: Transforming Customer Relationships in the 21st Century
Český název: Nová podoba CRM: transformace zákaznických vztahů ve 21. století
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2024
Semestr: zimní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / 20 (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Vyučující: PhDr. Martina Švecová
Anotace
Prakticky orientovaný předmět CRM v Novém Světle: Transformace zákaznických vztahů ve 21. století poskytuje komplexní pohled na CRM (řízení vztahů se zákazníky) nejen jako nástroj, ale také jako filozofii a způsob myšlení v rámci organizace. Kurz je navržen tak, aby poskytl hluboké porozumění konceptům CRM, jejich praktické aplikaci se zaměřením na strategické plánování CRM v kontextu řízení jednotlivých kampaní. Je doplněný o poznatky z psychologie a sociologie tak, aby se studenti a studentky naučili vhodně využívat apely v rámci jednotlivých kampaní. Jeho nevyhnutnou částí je ekonomická složka výpočtu KPI’s, které jsou jedním z hlavních komponentů řízení vztahů se zákazníky.
Poslední úprava: Koudelková Petra, Ing. Bc., Ph.D. (14.09.2023)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK