|
|
|
||
Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
|
|
||
Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
seznámit posluchače s nezbytnými pojmy, teoriemi a postupy důležitými pro praktickou analýzu mediálních textů |
|
||
Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
ČMEJRKOVÁ, S., HOFFMANNOVÁ, J. et al. Jazyk, média, politika. Praha, 2007. ČMEJRKOVÁ, S. Reklama v češtině, čeština v reklamě. Praha, 2000. HOMOLÁČ, J. Intertextovost a utváření smyslu v textu. Praha, 1996. HRBÁČEK, J. Nárys textové syntaxe současné češtiny. Praha, 1997. JELÍNEK, M.; ŠVANDOVÁ, B. (eds.) Argumentace a umění komunikovat. Brno, 1995. KRAUS, J. Rétorika a jazyková kultura. Praha, 2005. KADLECOVÁ, K. Dívky a girls podle českých dívčích časopisů. Liberec, 2007. (u všech titulů pouze vybrané části) Interní materiály rozdávané účastníkům kurzu přímo |
|
||
Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
kombinovaná ? přednášky, semináře |
|
||
Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
Aktivní účast na kurzu, splnění povinností zadaných v jeho průběhu (referát na základě odborné literatury; analýza textu nebo jeho části, ústně nebo písemně) Zvládnutí probírané látky |
|
||
Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
Sylabus: a) Text a diskurz b) Aspekty diskurzu c) Kontext d) Textová struktura e) Ideačf) ní struktura g) Interpersonální struktura h) Argumentači) ní analýza j) Ideologická/kritická analýzao |
|
||
Poslední úprava: BLAHOVA (14.05.2008)
základní zkušenosti z práce s jazykovým projevem |