|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Studie jaký má výběr písma vliv na vnímání zpráv_Médiář.pdf | Studie: jaký má výběr písma vliv na vnímání zprávy | Daniel Jesenský | |
Sylabus 2019_In-store marketingová komunikace_MKPR FSV UK.pdf | Sylabus 2019_In-store marketingová komunikace_MKPR FSV UK | Daniel Jesenský | |
Zadání Seminární prace_IN STORE MARKETING 2019.pdf | Zadání Seminární prace_IN STORE MARKETING 2019 | Daniel Jesenský |
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s teorií a praxí marketingové komunikace v místě prodeje (in-store marketingová komunikace, Point-of-Purchase, případně Point-of-Sale). Marketingová komunikace v místě prodeje je jednou ze složek integrované marketingové komunikace a v současné době představuje obor rozvíjející se zejména díky novým postupům v oblastech výzkumu spotřebitelského a nákupního chování, behaviorální psychologie, sociální psychologie a sociologie. Média využívaná k marketingové komunikaci v místě prodeje představují součást činností podpory prodeje, jejichž cílem je zaujmout pozornost potenciálního zákazníka a ovlivnit nákupní chování pomocí nástrojů zajišťujících přímý kontakt zákazníka s výrobkem a informacemi o něm.
V rámci přednášek jsou studenti seznámeni s POP / in store komunikačními nástroji a základními principy jejich fungování po stránce marketingové, strategické i technické. Cílem 12-ti výukových modulů je naučit studenty reklamu v místě prodeje chápat v kontextu marketingové komunikace a relevantních historických souvislostí , osvojit si základní pravidla práce s ní tak, aby vycházela vstříc očekáváním a potřebám zákazníků. Studenti jsou seznámeni s tím jaké jsou typy a možnosti POP komunikace, jak metodologicky ověřovat zda jsou konkrétní řešení funkční, jak ji tvořit tak, aby fungovala efektivně pro své investory a jaké jsou technické i systémové trendy. Detailní anotace a přehled výukových modulů s termíny a názvy jednotlivých přednášek jsou uvedeny v syllabu a úvodní prezentaci, které se nacházejí mezi soubory ke stažení. Poslední úprava: Vranka Marek, Mgr. Ing. (11.02.2019)
|
|
||
Literatura Základní zdroj: Další zdroje: Bárta, V.; Pátík, L. & Postler, M. (2009). Retail Marketing. Management Press, Praha. Croper, A. (2012). P-O-P Advertising & The Shopper. POPAI UK&Ireland, Leicestershire. Emmerson, F. & Intriligator, J, (2008). Digital Signage Networks Theory. Psychology and Strategy. http://www.globalretailmanagement.com/whitepaper/pixel-inspiration-digital-signage-networks-theory-psychology-and-strategy Jesenský, D. (2013). Interpretative research about role of pop advertising displays in customer purchase decision Making. Research series published by the University of Jyväskylä. University library of Jyväskylä. Krofianová, D., Jesenský, D., Boček M. (2009). POP - In-store komunikace v praxi. Grada Publishing, Praha. Liljenwall, R. & Daugherty, B. (2013). Marketing at retail - understanding, influencing, and winning today`s shopper. POPAI USA - The global association for marketing at retail, Chicago. Lindstrom, M. (2010). Buyology: Truth and Lies About Why We Buy. The Broadway books, New York, USA. CZ vydání: Lindstrom, M. (2009). Nákupologie. Computer Press, Brno. Ogden-Barnes, S. & Barclay, D. (2009). Store Sense - Reclaiming The Four Walls With Sensory Engagement, Deaking University. The Retail Acumen Series. Conceptual paper. http://www.deakin.edu.au/buslaw/gsb/retail/docs/store-sense.pdf Pradeep, A.K. (2010). The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind. John Wiley & Sons, New Jersey, USA. Sorensen, H. (2009). Inside the mind of the shopper - the science of retailing. Pearson Prentice Hall, USA. Underhill, P. (2000). Why we buy: The sience of shopping. Touchstone, Simon&Schuster, Inc., New York. CZ vydání : Proč nakupujeme, Management press, 2002. Vysekalová, J. (2004). Psychologie spotřebitele: Jak zákazníci nakupují. Grada Publishing Praha. Vysekalová, J. a kol. (2014). Emoce v marketingu. Grada Publishing Praha. Poslední úprava: Jesenský Daniel (12.02.2019)
|