|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. (23.01.2019)
Kurz se zabývá dějinným vývojem marketingového komunikace, dále soudobou teorií marketingové komunikace. Rozebírá historický vývoj marketingového myšlení v USA, Evropě i českých zemích. Seznamuje studenty s koncepty marketingového prostředí, marketingové strategie, marketingového mixu a možnostmi zkoumání komunikace v historických a sociálních souvislostech. Dále se kurz zabývá aktuálními trendy v marketingové komunikaci, především s ohledem na české prostředí. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. (23.01.2019)
Povinná: viz nahraná literatura (z Moderní marketingové komunikace jen vybraná část)
Doporučená: Bernays, E. L. Propaganda. Brooklyn NY: Ig, 2005 Caywood, C. L. The Handbook of Strategic Public Relations & Integrated Communications. McGraw-Hill, 1997 Clow, K. E., Baack, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Computer Press, 2008 Dahlén, M. (et al.) Marketing Communications: A Brand Narrative Approach. Hoboken: Wiley, 2010 Dyer, G. Advertising as Communication. Routledge, 2003 De Pelsmacker, P. (et al.) Marketingová komunikace, Grada, 2003 Jabloński, A. W. a kol. Politický marketing: Úvod do teorie a praxe. Barrister & Principal, 2006 Jowett, G. S., O´Donnell, V. Propaganda and Persuasion. Sage, 2006 Hejlová, D. Public relations, Grada, 2015 Hlouchová, K. Proměny československé reklamy, Václav Klemm, 2015 Horňák P. Reklama:teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie, Verbum, 2010 Karlíček, M. et al. Základy marketingu. Grada, 2013. Karlíček, M, Král. P. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Grada 2011. Kotler, P. Marketing 3.0: from products to customers to the human spirit Wiley, 2010. Kotler, P., Lee, N., Roberto, N. Social Marketing: Improving the Qquality of Life. Sage, 2002 Kotler, P., Lee, N., Social Marketing: Influencing Behaviors for Good. Sage, 2008 Kotler, P. et al. Moderní marketing, Grada, 2007 Kotler, P., Keller, K. L. Marketing management. Grada, 2007 Kroutvor, J. Umění ulice: Z dějin plakátu a proměn doby. Comet, 1991 Krupka, J. Česká reklama. Bizbooks, 2012 Lees-Marshment, J., Strömbäck, J., Rudd, Ch. (eds) Global Political Marketing. Routledge, 2009 McNair, B. An Introduction to Political Communication. Routledge, 2003 Pincas, S., Loiseau, M. Dějiny reklamy, Slovart, 2009 Přikrylová J, Jahodová H. Moderní marketingová komunikace, Grada, 2010. Signitzer, B. (et al.) Using Communication Theory: An Introduction to Planned Communication. Sage, 2000 Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada, 2000 Varey, R. J. Marketing Communication: Principles and Practice. Routledge, 2002 Vošahlíková, P. Zlaté časy české reklamy. Karolinum, 1999 Weinreich, N. K. Hands-on Social Marketing. Sage, 2011
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. (05.05.2020)
Podmínky udělení atestu: úspěšné složení testu (test 27. dubna, o týden později náhradní test pro neúspěšné a ty, kteří prokáží, že se se v řádném termínu nemohli účastnit) /test je z důvodu pandemie zrušen/. odevzdání seminární práce na téma komunikační strategie firmy/produktu se závěrečným komunikačním doporučením (esej cituje relevantní literaturu dle citační normy (https://knihovna.fsv.cuni.cz/rady-navody/jak-proc-citovat), rozsah 6 normostran), je hodnocen známkou A,B,C,D,E,F. Odevzdání práce do 24.5.2020! Prezentace hlavních bodů eseje je online 18.5. !Výuka není 13.4.! Zápis tématu zde: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1oL0w67zLlhbBNsnfq046AF9pK97ZzLKt2eTE5omiyM4/edit?usp=sharing výsledná známka závisí na úspěšném odevzdání eseje (podílí se 50 procenty na výsledné známce), prezentaci eseje a úspěšnosti v testu (podílí se 50 procenty na výsledné známce) 20 b.: A 19 b.: B 18 b.: C 17 b.: D 16-15 b. E 14 b. a méně: F
Klasifikace proběhne podle systému ECTS grading na stupnici A-F.
Výkon studenta/ky bude uveden v procentech (0-100 %) a dle nich stanovení klasifikace: 0-50 % = F, 51-60 % = E, 61-70 % = D, 71-80 %=C, 81-90 %=2 a 91% a více=A).
kontakt: david.klimes@fsv.cuni.cz
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D. (23.01.2019)
I. Marketing v historických a sociálních souvislostech II. Vývoj marketingové komunikace v českých zemích od roku 1918 III. Vývoj marketingové komunikace v českých zemích od roku 1989 IV. Marketingový prostředí a mix (s důrazem na komunikaci) V. Marketing v internetovém věku VI. Marketing 3.0 a aktuální trendy VII. TEST Poslední dvě hodiny prezentace esejů |