PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2015/2016
   Přihlásit přes CAS
Sociální kontext komunikace - JJB269
Anglický název: Social Context of Communication
Zajišťuje: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Fakulta: Fakulta sociálních věd
Platnost: od 2015 do 2015
Semestr: zimní
E-Kredity: 6
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:2/0, Zk [HT]
Počet míst: 65 / neurčen (62)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
Vyučující: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
Je prerekvizitou pro: JJB270, JJB238
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: Mgr. Ing. Marek Vranka (15.09.2019)
Předmět Sociální kontext komunikace seznamuje posluchače se základními pojmy, koncepty a teoriemi v oblasti sociální komunikace.

Cílem předmětu je poskytnutí teoretického základu pro další studium problematiky komunikace.

Po absolvování kurzu je student schopen vysvětlit význam základních pojmů a konceptů v oblasti komunikace, umí klasifikovat jednotlivé typy komunikace a dovede analyzovat vliv různých sociálních kontextů na specifické komunikační jevy.
Získané poznatky umí prakticky využít pro efektivní komunikaci a obranu proti nežádoucím komunikačním jevům.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK