|
|
|
||
Literatura · Aristoteles. Poetika. Gryf, 1993 · Císař, J. Základy dramaturgie. AMU, 2009 · Eco, U. Šest procházek literárními lesy. Votobia, 1997 · Hartley, John. Understanding news. New York: Methuen, 1982 · King, S. O psaní. BETA-Dobrovský, 2002 · Kerr, W. Jak nepsat hru. Orbis, 1963 · Kořenský, J. Komunikace a čeština. H&H, 1992 · Křížek, Z. a I. Crha. Život s reklamou, Praha: Grada, 2002 · Kundera, M. Umění románu. ČS, 1961 · Plamínek, Jiří. Komunikace a prezentace. Grada, 2012 · Robbe-Grillet, A. Za nový román. Odeon, 1970 · Sarraultová, N. Věk podezírání: eseje o románu. Odeon, 1967 · Vysekalová, J. a J.Mikeš, Reklama: jak dělat reklamu, Praha: Grada, 2003 / 2007 / 2010 · Ogilvy, D. O reklamě, Praha: Management Press, 2007 / 2001 · Vostrý, J. Drama a dnešek. ČS, 1990 · Vostrý, J. Materiály ke studiu režie a dramaturgie. AMU, 1989 · Zich, O. Estetika dramatického umění. Panorama, 1987 Poslední úprava: Hejlová Denisa, doc. PhDr., Ph.D. (29.09.2015)
|
|
||
Sylabus 0. Úvod do tematiky: Reklama a agentura - co od nich očekáváme a jaké jsou 1. Tvorba a proces reklamní tvorby: historický náhled na reklamu z pohledu tradice, reklama v průběhu věků, tematika autorství a spoluautorství 2. Slovo a slogan 3. Reklamní text - bodycopy: jak se tvoří inzerát, leták, umění direct mailingu 4. Reklamní tvorba se zaměřením na grafiku a design: logo, packeging (obaly) 5. Vizualizace v reklamě: inzerát, billboard, city light 6. Obraz a reklamní fotografie 7. Role zvuku a hudby v reklamní tvorbě 8. Rozhlasový spot 9. Televizní spot 10. Nové výrazové prostředky a technologie soudobé reklamní tvorby 11. Kreativita v dalších reklamních aktivitách a v mediální sféře 12. Kreativita a synergie reklamních kampaní 13. Média a úloha médií při procesu tvorby Poslední úprava: Hejlová Denisa, doc. PhDr., Ph.D. (29.09.2015)
|