|
|
|
||
Poslední úprava: UCJHUDAK (25.05.2008)
|
|
||
Poslední úprava: UCJHUDAK (25.05.2008)
HRONOVÁ, A. Poznáváme český znakový jazyk III. (Tvoření tázacích vět). Speciální pedagogika, roč. 12, 2002, č. 2, s. 113-123. MACUROVÁ, A., BÍMOVÁ, P. Poznáváme český znakový jazyk II. (Slovesa a jejich typy). Speciální pedagogika, roč. 11, 2001, č. 5, s. 285-295. MACUROVÁ, A. Poznáváme český znakový jazyk (Úvodní poznámky). Speciální pedagogika, roč. 11, 2001, č. 2, s. 69-75. MACUROVÁ, A. Poznáváme ČZJ IV. (Vyjádření času). Speciální pedagogika, roč. 13, 2003, č. 2, s. 89-98. MOTEJZÍKOVÁ, J. Poznáváme ČZJ V. (Specifické znaky). Speciální pedagogika, roč. 13, 2003, č. 3, s. 218-226. VYSUČEK, P. Poznáváme ČZJ VI. (Specifické znaky). Speciální pedagogika, roč. 14, 2004, č. 1, s. 16-27. VYSUČEK, P. Specifické znaky. ?bakalářská práce? Praha : FF UK, 2003. |
|
||
Poslední úprava: UCJHUDAK (25.05.2008)
Účast ve výuce 75 %, úspěšné absolvování testu založeném na překladu a rozboru výpovědí Neslyšících v ČZJ. |
|
||
Poslední úprava: UCJHUDAK (25.05.2008)
Upevňování pravidel gramatiky ČZJ; vedení k porozumění textu v celém širokém významovém kontextu; lekce, ve kterých bude kladen důraz na recepci a porozumění projevu rodilých mluvčích ČZJ ? základní principy překladu z českého jazyka do ČZJ a naopak; seznámení se specifickými znaky, jejich rozbor a porozumění projevu se specifickými znaky. |