|
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (12.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (12.01.2021)
Cílem předmětu je zasvětit studenty do základů stakeholder managementu, a to především se zaměřením na sportovní organizace. Studenti získají znalosti o základních skupinách stakeholderů a také, jak k těmto skupinám přistupovat a jak s nimi pracovat. Studenti se naučí samostatně vyhledávat nejdůležitější informace a poznatky, které jim pomohou k vhodné práci se stakeholdery. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (12.01.2021)
Zpracování praktického projektu a jeho prezentace |
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (12.01.2021)
Povinná: Daniel, J. (2020). Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. 2. vydání. Grada Publishing as. Thaler, R.H. (2017). Neočekávané chování: příběh behaviorální ekonomie. Argo. Parent, M. M. (2016). Stakeholder management for sport organisations. Routledge handbook of theory in sport management, 57-68. Buhler, A., & Nufer, G. (2012). Relationship marketing in sports. Routledge.
Doporučená: McCalla, T., & Fitzpatrick, S. (2016). Integrating sport psychology within a high-performance team: Potential stakeholders, micropolitics, and culture. Journal of Sport Psychology in Action, 7(1), 33-42. Tsiotsou, R. (2011). A stakeholder approach to international and national sport sponsorship. The Journal of Business and Industrial Marketing, 26(8), 557-565. Walters, G., & Tacon, R. (2010). Corporate social responsibility in sport: Stakeholder management in the UK football industry. Journal of Management and Organization, 16(4), 566. Ferkins, L., & Shilbury, D. (2015). The stakeholder dilemma in sport governance: Toward the notion of “stakeowner”. Journal of sport management, 29(1), 93-108. Senaux, B. (2008). A stakeholder approach to football club governance. International Journal of Sport Management and Marketing, 4(1), 4-17.
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (12.01.2021)
1. Charakteristika zájmových skupin v rámci organizace a sportovní organizace, úvod do stakeholder managementu. Identifikace stakeholderů a strategie práce stakeholdery. 2. Zaměstnanci jako stakeholdeři firmy, přístupy k zaměstnancům, práce se zaměstnanci. 3. Zákazníci jako stakeholdeři organizace. Důležitost a specifika této skupiny. Zákazníci v místě prodeje, spojení s marketingovou komunikací. Případy neočekávaného chování zákazníků (behaviorální ekonomie) v praxi často viditelné. 4. Konkurenti jako stakeholdeři organizace, především sportovních klubů. 5. Fanoušci jako jedna ze základních skupiny stakeholderů ve sportovním prostředí. 6. Hráči a pracovníci sportovních úseků klubů a jejich postavení v organizaci. 7. Pozice jednotlivých zájmových skupin, shrnutí vlivu zájmových skupin. Prezentace praktických projektů. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (21.02.2021)
V případě distanční výuky bude k předávání informací, znalostí a odborností využito on-line komunikační platformy ZOOM (přihlášení pomocí odkazu – distribuce e-mail). Dále pro případnou distribuci materiálů či testování bude využito platformy MOODLE (přihlášení skrze SIS).
Kurz v Moodle: Stakeholder management
ZOOM Opelík (24.2., 10.3., 5.5.,19.5.): https://cesnet.zoom.us/j/94614519791?pwd=aG5XMUxLSDRUVGdvV2I4QUpLbU9mdz09
Meeting ID: 946 1451 9791 Passcode: PMNG159N
ZOOM Kaprálková (24.3.,7.4.,21.4):
https://cuni-cz.zoom.us/j/96201500472
Meeting ID: 962 0150 0472 |