PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Sociální sítě a sport - PMNG158N
Anglický název: Social networks and sport
Zajišťuje: Katedra managementu sportu (51-300100)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2023
Semestr: letní
Body: 0
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/1, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (30)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: povolen pro zápis po webu
Garant: Mgr. Zdeněk Ledvina
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (31.01.2021)
Předmět seznamuje s jednotlivými sociálními sítěmi. Představuje konkrétní sportovce, svazy, či kluby a jejich činnost na sociálních sítích.
Cíl předmětu
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.02.2022)

Studenti kurzu získají základní přehled o sociálních sítích a osobnostech, které tyto sítě využívají k prezentaci své sportovní aktivity. Budou seznámeni s aplikacemi, které usnadňují práci na soc.sítích. V rámci plnění dílčích úkolů připraví otázky pro hosty z praxe.

Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.02.2022)

Plnění dílčích úkolů po každé přednášce. Úkoly, spojené s tématem a hostem konkrétní přednásky. Zpracovat návrh marketingové strategie a post(content) plánu projektů UK FTVS(např. #FTVScience).

Literatura
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.02.2022)

Povinná literatura:

LOSEKOOT, M., VYHNÁNKOVÁ, E. Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích. Jan Melvil Publishing, 2019. 328 s. ISBN 978-80-7555-084-2.

NUTIL, P., Média, lži a příliš rychlý mozek: Průvodce postpravdivým světem. Grada.

THOMPSON, D., Hitmakeři, Tajemství popularity v éře rozptylování. Jan Melvil Publishing

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.02.2022)

Plnění dílčích úkolů po každé přednášce. Úkoly, spojené s tématem a hostem konkrétní přednásky. Zpracovat návrh marketingové strategie a post(content) plánu projektů UK FTVS(např. #FTVScience).

Sylabus
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.02.2022)

Přednášky:

1. Uvedení do problematiky – představení sociálních sítí FTVS, práce s nimi, cíle, vize

představení témat jednotlivých přednášek. Kyberbezpečnost, Fb, IG, Youtube, Linkedin, Twitter, TikTok. Představení hostů, kteří obohatí přednášky o jejich pohled z praxe.

2. KyberBezpečnost - host, domácí úkol

3. Facebook, prezentace, detaily – host – domácí úkol.

4. Youtube, prezentace, detaily – host – domácí úkol

5. Instagram, TikTok, prezentace, detaily – host – domácí úkol

6. Linkedin, Twitter, prezentace, detaily - host – domácí úkol

7. prezentace projektů - host

Studijní opory
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (03.02.2022)

K předávání informací, znalostí a odbornosti bude využito on-line komunikační platformy ZOOM.

Dalším komunikačním kanálem bude uzavřená fb skupina

Odkazy obdrží studenti po uzavření přihlašování na předmět.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK