|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (30.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (30.01.2020)
Závěrečná práce |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (30.01.2020)
Doporučená literatura:
CARNEGIE, D., Jak získávat přátele a působit na lidi. Vyd.3, Překlad Svatoslav Gosman, BETA Dobrovský, 2012. ISBN 978-80-7306-519-5. GERBER, M, E. Podnikatelský mýtus. E-kniha, 2011, ISBN: 978-80-87524-03-9. VOSS, CH., RAZ, T., Nikdy nedělej kompromis. Překlad Eva Nevrlá, Jan Melvil publishing 2016, ISBN 9788075550026. ROHM, A., Pozitivní povahové profily. Překlad Petr Činčata, Akademie úspěchu 2017, ISBN: 978-80-906020-5. PINK, D., Prodávat je lidské. Překlad Viktor Horák, Jan Melvil publishing 2013, ISBN: 978-80-87270-63. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (30.01.2020)
Závěrečná práce |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (30.01.2020)
Semináře: 1. Principy obchodu 2. Základy obchodu 3. Získávání zakázek 4. Obchod vs. Prodej 5. Business strategie 6. Vlastní business plán 7. Prezentace závěrečných prací |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (15.02.2021)
V době distanční výuky bude přednášeno přes ZOOM Join Zoom Meeting https://us02web.zoom.us/j/82643632029?pwd=bXM1TUhQL0xwR0Q2WmF3cXlqS2hZQT09
Meeting ID: 826 4363 2029 Passcode: 638630 |