PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace - PMNG134
Anglický název: Marketing communication
Zajišťuje: Katedra managementu sportu (51-300100)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2023
Semestr: zimní
Body: 0
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:2/0, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (0)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Prerekvizity : PMNG118
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)
Kurs marketingové komunikace má poskytnout studentům rozšířený pohled na problematiku plánování, přípravy a realizace komunikačních kampaní. Kurs navazuje na základní předmět Marketing. Představuje současné moderní nástroje a trendy v marketingové komunikaci jak v offline tak v online prostředí. Výuka je doplněna o praktické příklady a případové studie, které poté studenti sami zpracovávají v rámci zápočtu.
Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)

Zpracování a prezentace případové studie

Literatura
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (14.01.2019)

Povinná:

KOTLER, P. et al. Moderní marketing - 4. evropské vydání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.

KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management - 12. vydání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.

OGILVY, D. Ogilvy o reklamě. 4. vydání. Praha: Management Press, s.r.o., 2011. 223 s. ISBN 978-80-7261-154-6.

VAN DEN BERGH, J., BEHRER, M. Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou „generaci Y“. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2012. 248 s. ISBN 978-80-265-0002-5.

VORÁČEK, J. Public Relations ve sportovních organizacích. 1. vydání. Praha: Karolinum, 2012. 71 s. ISBN 978-80-246-2027-5.

VYSEKALOVÁ, J. a kol. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014. 296 s. ISBN 978-80-247-4843-6.

VYSEKALOVÁ, J. a kol. Psychologie reklamy. 3. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.

VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. 3. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.

Doporučená:

MILLIGAN, A. Brand it like Beckham: The story of how brand Beckham was built. 2nd edition. London: Marshall Cavendish Business, 2010. 223 p. ISBN 978-981-4276-93-1.

PRINGLE, H. Celebrity Sells. 1st edition. West Sussex, UK: John Wiley & Sons Ltd, 2004. 311 p. ISBN 978-0-470-86850-8.

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (25.10.2019)

Zpracování a prezentace případové studie

Sylabus
Poslední úprava: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (14.01.2019)

Přednášky:

1. Plánování a tvorba komunikační strategie

2. Plánování reklamní kampaně

3. Reklama, efektivní formy reklamy

4. Komunikační média

5. Psychologie reklamy, motivy v reklamě

6. Využití celebrit v reklamě

7. Příprava a tvorba tištěné a televizní reklamy

8. Hodnocení účinnosti reklamní kampaně

9. Digitální a online komunikační kanály

10. Akce a nástroje na podporu prodeje

11. Úvod do public relations ve sportu

12. Zásady osobního prodeje

13. Prezentace zápočtových případových studií

14. Prezentace zápočtových případových studií

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK