|
|
|
||
Poslední úprava: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (30.07.2010)
|
|
||
Poslední úprava: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (30.07.2010)
Kozel, R. (2006). Moderní marketingový výzkum. Praha, Grada Publishing. Doporučená: 1. International Journal of Sport Management and Marketing 2. Journal of Sport Management 3. Cyber-Journal of Sport Marketing 4. International Journal of Applied Management Science 5. Journal of Marketing Research 6. International Journal of Market Research 7. International Journal of Research in Marketing 8. Marketing Research (Published by American Marketing Association) 9. Marketing Science 10. Qualitative Market Research: An International Journal |
|
||
Poslední úprava: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (29.10.2010)
|
|
||
Poslední úprava: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (29.10.2010)
1. Úvod a přehled. Marketingové prostředí. Analýzy marketingového prostředí. SWOT analýza, marketingová situační analýza 2. Význam marketingového výzkumu pro rozhodování manažerů, organizace marketingového výzkumu, zdroje informací 3. Metodika marketingového výzkumu, orientační analýza, sběr, zpracování a analýza údajů, interpretace výsledků 4. Metody marketingového výzkumu, typy výzkumu, kvantitativní výzkum, kvalitativní výzkum, základní metody sběru primárních údajů 5. Dotazování, proces dotazování, plán výběru vzorku, dotazník, konstrukce dotazníku, typy otázek 6. Výzkum celkové tržní situace, výzkum zákazníků, cenový výzkum, výzkum pro potřeby marketingové komunikace 7. Marketingový výzkum ve službách, metody marketingového výzkumu ve službách, kvalita služby, hodnocení kvality služeb Semináře Ukázky témat probíraných na přednášce, ukázky výzkumných částí diplomových prací. |