PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Řízení vztahu se zákazníkem - PMNG079
Anglický název: Customer Relationship Management
Zajišťuje: Management (51-400110)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2022
Semestr: letní
Body: 0
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:1/1, Z [HT]
Rozsah za akademický rok: 28 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (30)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: Mgr. Markéta Pecinová, Ph.D.
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (06.06.2013)
Předmět seznamuje studenty s principy aktivního řízení vztahů se zákazníky. Zabývá se otázkami, jak zjistit a ovlivňovat současnou a potenciální hodnotu (ziskovost) zákazníka, jak řídit a posilovat vztahy speciálně s hodnotnými zákazníky, jak zvyšovat loajalitu zákazníka vytvářením pevných vztahů a pout mezi zákazníkem a firmou. Student pozná, co prakticky znamená orientace na zákazníka a jak ji ve firmě skutečně realizovat a podporovat a pochopí, proč jsou některé projekty CRM neúspěšné. Student bude seznámen s důležitými tendencemi v současném podnikatelském prostředí, které ovlivňují vztahy zákazníků a firem, a s očekávanými trendy v CRM.
Literatura
Poslední úprava: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (30.01.2015)

BÁRTA, V., PÁTÍK, L., POSTLER, M. Retail marketing. Praha: Management Press, 2009. ISBN: 978-80-7261-207-9

CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. a kol. Retail management. Praha: Management Press, 2007. ISBN: 978-80-7261-167-6

CHLEBOVSKÝ, V. CRM: Řízení vztahů se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005. ISBN: 80-251-0798-1

LEHTINEN, J.R. Aktivní CRM - Řízení vztahu se zákazníkem. Praha: Grada, 2007. ISBN: 978-80-247-1814-9

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (30.01.2015)
Požadavky na zápočet:
docházka 75%
prezentace na vybrané téma

Sylabus
Poslední úprava: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (30.01.2015)

Přednášky:

1.-2. CRM - Customer relationship management

3.-4. Retail management

5.-6. Retail marketing

Semináře:

1.-2. Modely řízení vztahů se zákazníky, zákaznicky orientovaná organizace, konkurenční prostředí

3.-4. Obchod a obchodní činnosti, retailing

5.-7. Marketingová segmentace trhu a chování spotřebitele, komerční komunikace

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK